نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
آقای تاج! مردم کی‌روش را «مناسب» نمی‌دانند/ سه انتخاب رئیس فدراسیون از «هیچ‌کدام» هم پایین‌ترند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج برای هدایت تیم ملی کشورمان گزینه‌هایی را مطرح کرده که اقبال عمومی را به همراه ندارند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، نامزدهای هدایت تیم ملی کشورمان را ۵ نفر دانست و مدعی شد علاوه بر کارلوس کی‌روش اسم‌هایی چون علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، فرهاد مجیدی و جواد نکونام روی میز تصمیم‌گیری فدراسیون هستند. ادعایی که کم‌تر کسی آن را جدی گرفت و ما هم در خبرورزشی دلایل این ناباوری را بارها برشمردیم. مرور کنید:

با این حال خبرورزشی به رسم رسالت رسانه‌ای خود گزینه‌های مهدی تاج را به نظرسنجی گذاشت تا اقبال مخاطبان خود نسبت به این ۵ نفر را بسنجد؛ با این سوال که کدام‌یک از گزینه‌های مهدی تاج را برای هدایت تیم ملی کشورمان مناسب‌تر می‌دانید.

نظرسنجی درباره سرمربی تیم ملی

نتیجه فعلی این نظرسنجی که کماکان در بالای صفحات سایت خبرورزشی در دسترس است، چند نکته در بردارد که به دو مورد آن اشاره می‌کنیم:

اول این‌که مردم فارغ از این‌که هنوز هم به کی‌روش علاقه دارند یا نه، او را دیگر فرد مناسبی برای هدایت تیم ملی نمی‌دانند. رأی کارلوس کی‌روش که با ۶٫۵ درصد بعیدترین انتخابِ فوتبال‌دوستان است، نشان می‌دهد کار کی‌روش با تیم ملی تمام شده و کم‌تر کسی به عاقبت این هم‌کاری هنوز هم به دیده خوش‌بینی نگاه می‌کند.

دیگر آن‌که گزینه هیچ‌کدام با قریب به ۱۹ درصد آرا، علاوه بر سرمربی فعلیِ تیم ملی از امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی هم رأی بیش‌تری آورده است. این هم نمایان‌گر این واقعیت تلخ است که مردم بهتر از رئیس فدراسیون به حقیقت‌های فوتبال اشراف دارند، یا حداقل به انتخاب‌های شماره یکِ فدراسیون خوش‌بین نیستند.

البته برانکو ایوانکوویچ و علی دایی که دو جایگاهِ اول این نظرسنجی را از آنِ خود کرده‌اند هم گواه علاقه و آمالی است که پیش از این بر دست‌نیافتنی بودنِ آن تاکید شد.

در نظرسنجی خبرورزشی تا لحظه نگارش این مطلب ۱۶۲هزار و ۵۳۸ نفر شرکت کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایران IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    نظرات آزمون که امروز مصاحبه اش پخش شد رو راجع کیروش بخونید، خیلی منطقی میگفت. حتی اگر هم کسی رو نمی خواید بی احترامی نکنید
  • عادل IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    مگر تیم امید و تیم های باشگاهی ما نتیجه ی بهتری در این سال ها گرفتند که تیم ملی قرار است بهتر باشد؟؟؟
  • محسن IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    اولاً متأسفانه الان حمایت وزارت ورزش از کیروش سیاسی است. نکته دوم اینکه گزینه ایرانی مورد قبول اکثریت هم نیست و حمایت مردم از دایی هم رنگ و بوی سیاسی داره نه فوتبالی. نکته سوم اینکه بهترین و البته کم ریسک ترین گزینه برای تیم ملی، مربیان خارجی آشنا به فوتبال ایران است مثل برانکو، استراماچونی و کالدرون. بهترین گزینه برانکو است چون هم مقبولیت داره، هم تخصص داره و مهم تر از همه در شرایط فعلی اینکه تعهد داره. استراماچونی تعهد لازم را نداره و ریسک فسخ یک طرفه داره، کالدرون هم مقبولیتش به نسبت کمتره.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    خدا لعنت بکنه انشاالله اسکوچیچ که بهتر از همه این ها بود برای چی کیروش عوضی زا اوردی با هم دیگه فوتبال ما را تحقیر کردین حالا به فکر مربی هستی خیلی نا کار بلدی
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    شما سنگ برانکو رو به سینه نزن
  • قائم مقامی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    باید یک مربی کارآمد و سازنده برای فوتبال کشور پیدا کرد و مسئویت رده های جوانان،‌امید و ملی را به او سپد. مربی که توانایی استعدادیابی هم داشته باشه. نمیشه در تیم امید با یک تفکر کارکرد و در تیم بزرگسالان با یک تفکر دیگه. مربیانی هم که شرایط ایران را بپذیرند مطمئن باشید مربیان اسمی نخواهند بود. هدف ما باید جام ۲۰۲۶رو ۲۰۳۰ باشه.
  • قاسمی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    سلام، اقا مگه تو دنیا مربیانی بهتر از برانکو و کیروش نداریم که هی سراغ اینا می رین، عجب گرفتاری شدیم، بابا، آزموده را آزمودن خطاست، تو رو خدا دست بردارید از این همه تصمیمات اشتباه، اگر خودتان نمی تونید، حداقل با چهار نفرآدم فوتبالی و صاحب نظر مشورت کنید، اینقدر با روح و روان مردم بازی نکنید.
  • حسین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    قطعا محبوبیت کیروش نزول کرده ولی این نظر سنجی هم درست نیس، فرهاد مجیدی رو گذاشتید رای استقلالی ها رو شکوندید، اگه راس می گید بزارید برانکو و کیروش یابرانکو و هیچکدام، برانکو که شاهکارش رو تو جام جهانی دیدیم، یک تساوی با انگولا، باز کیروش تا روز آخر تیمش شانس صعود داشت
  • حسین 021 IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    یعنی ترند شما از جمعیت 80 میلیونی کشور که بگیم 60 میلیون فوتبالی ام باشن و ازین 60 میلیون بعلت نبود رقیب امثال ما مجبوریم تیترهای زرد شمارو بخونیم (سایپا و ایران خودرو) و... کلا 162 هزار نفر؟ از چن درصد میبندی سلام رفیق؟
  • محمدرضامحمدی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    فقط وفقط دایی وقلعه نوعی هردوباهم سرمبیگری تیم ملی راقبول کنند عا لیست
  • Morteza TR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    اقای تاج از جیبتون ویلموس رو دربیارین
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    مگه قراره جناب تاج به حرف مردم گوش کنه ؟ مگه رای و نظر مردم اهمیت داره ؟ جناب تاج فقط در مقابل ...مسئولیت داره و دستور داره قرارداد کی‌روش را تمدید کنه ، هیچ کس هم نمیتونه هیچ خللی در تصمیم آنها وارد کنه . انتظار دارم فقط وقتی تیم ملی باخت و مردم خوشحالی کردند دنبال دلیل و علت نباشید ، این تیم ملی ایران نیست بلکه تیم ملی تاج و .... است پس بدیهی است که مردم از باختش خوشحال باشند .
  • علی از تبریز IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    بگذارید کیروش بماند ودر جام ملتهای اسیا هم مثل جام جهانی هتریک کند تعداد ناکامیهایش را و با جام جهانی رکوردش را برابر کند.به راستی عمق حماقت ما تا کجاست که هوز میخواهیم فکر کنیم قرادادش را تمدید کنیم یا نه...ایا کریستایانو رونالدو هم چیزی از فوتبال نمیفهمد که میگوید کیروش به غیر تاکتیک دفاعی چیزی بلد نیست...چرا مصر و کلمبیا چند ماه بیشتر او را تحمل نکردند..الحق که واژه جهان سوم برازنده ماست
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    البته ما با علم به اینکه اوردن اسم اقای دایی و قلعه نویی شوی فدراسیونه به هیچکدام رای دادیم ، مشخصه اونایی که با کیروش موافقن نمیذارن دایی و قلعه نویی باشن
  • Amir IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    نظرسنجیای کاملا کذب..
  • Hamid IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    کی روش به درد تیم ملی فوتبال ایران نمی خورد ،مگه قحطی مربی اومده
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    بهترین گزینه فقط برانکو هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی