خشم پرسپولیسی‌ها دامن ۲ بازیکن را گرفت/ به درد نیمکت‌نشینی هم نمی‌خورید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس نسبت به دو مهاجم تیمشان موضع تندی گرفتند.

حامد پاکدل که دومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کند، از همان اول خریدش با انتقادات فراوانی همراه بود و خیلی‌ها مخالف جذب این بازیکن تقریبا پا به سن گذاشته بودند. در همان زمان هم خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند پرسپولیس نیاز به مهاجم گلزن‌تری نسبت به پاکدل دارند. پاکدل اکثر تمرینات پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، در طول فصل هم تا اینجا اکثرا مصدوم بوده و خیلی از بازی‌های پرسپولیس را از به همین دلیل از دست داد و وضعیتش از پارسال هم بدتر شده است.

مهدی عبدی دیگر مهاجم سرخ پوشان هم آنقدر افت کرده که وضعیتی مشابه با پاکدل دارد و در اکثر بازی‌های این فصل دست در دست هم روی نیمکت می‌نشینند. این دو بازیکن آنقدر ضعیف کار کردند که گل محمدی حتی بعد از رفتن لوکادیا و همچنین مصدومیت دیاباته هم از این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده نمی‌کند و ترجیح می‌دهد بدون مهاجم تخصصی تیمش را ارنج کند.

خشم پرسپولیسی ها دامن ۲ بازیکن را گرفت/ به درد نیمکت نشینی هم نمی خورید

گل محمدی در حالی که در دیدار مقابل پیکان نیاز مبرم به گل داشت، عبدی و پاکدل را در نیمه دوم به زمین فرستاد ولی نه تنها این دو بازیکن نتوانستند گره از کار پرسپولیس باز کنند، بلکه حتی در کنترل یک توپ ساده هم عاجز بودند و نمایش بدی داشتند. حتی پاکدل دریک صحنه و در حالی که کسی هم مزاحمش نبود، به طرز عجیبی تعادلش را از دست داد و موجب شد حریف ضدحمله بزند. صحنه ای که کلیپ آن بارها در فضای مجازی دست به دست شد و هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به پاکدل و عبدی موضع گرفتند.آن‌ها با انتقاد شدید از عملکرد این دو بازیکن مدعی شدند که دو مهاجم تیمشان حتی در حد نیمکت نشینی پرسپولیس هم نیستند و باید در همین نقل و انتقالات نیم فصل این تیم را ترک کنند.

هواداران خشمگین پرسپولیس که به شدت نگران آینده تیمشان بدون حضور لوکادیا هستند، معتقدند عبدی و پاکدل نمی‌توانند مهره مفیدی برای پرسپولیس باشند و مدیران این باشگاه باید هرچه زودتر ۲ مهاجم خوب و باکیفیت را جذب کند. پرسپولیسی‌ها همچنین می‌گویند به جای عبدی و پاکدل اگر دو مهاجم از تیم‌های پایه پرسپولیس فرصت بازی کردن پیدا می‌کردند، کارایی بیشتری داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    اول از همه صادقی باید اخراج بشه بعدش روی عبدی از لحاظ روحی روانی کار بشه درست میشه فقط اخراج فوری صادقی
  • تاجیک IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    چرا گل محمدی از اول بازی ب عبدی و پاکدل فرصت نمیده768
    • Ali IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      وقتی فردی آمادگی بدنی نداره پی آمد آن نیز آمادگی روحی روانی هم نداره تازه گلمحمدی از روی ناچاری و برای بستن دهان طرفداران این دو بازیگر ونه بازیکن و همچنین بعضی تماشاگران ،طرفداران ، و پیشکسوتان آنها را به زمین فرستاد تا آنها هم ببینند که وضعیت این دو چگونه است ،هیچ مربی دوست ندارد که بازیکنش آماده باشد ولی ازش استفاده نکند آنهم چنین روزهایی که یکی مُرد و یکی مُردارشد یکی هم به غضب خدا گرفتارشد بوجود آمده و کمبود بازیکن دارد ولی گلمحمدی میترسد ازبازیکنان جوان تیم های پایه استفاده کندواین ترس هم باید کنارگذاشته شود .
  • ******** IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    بلایی بی مهاجمی که امروز به سر پرسپولیس اومده و حتی یه مهاجم کارآمد نداریم ترسو بودن یحیی گل محمدی هست که از بازیکنان پایه استفاده نمیکنه و همه بازیکن ها که تو زمین میزاره بالای سی سال هستند مگه علیپور هجده سال نداشت که برانکو بازیش داد تو دربی و پرسپولیس اون بازی رو برد کاشکی یکی به یحیی میگفت ترس رو کنار بزار و بازیکن جوان بازی بده
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    دقیقا همینطوره ,همین شما مطلب رفتین که اره یحیی نمیخاد تیمش مهاجم داشته باشه ،از اولم مشخص بود پاکدل اومده که نیمکت بشینن ولی عبدب که بدجور هم هواخواه بین پیرمردای پرسپولیسی داره نشون داده درحال پیشرفت که نیست هیچ همون موقع که سالی پنج شیشتا گل میزد روزای اوجش بوده و باید با خاطرش به فوتبالش پایان بده
  • وامدار IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    مشکل، خود یحیی هم هست. بازیکنان خوبی میگیریم اما ایشون با نابلدی تبدیل به یک بازیکن معمولی میکنه، همون بازیکن وقتی از پرسپولیس می‌ره تبدیل به ستاره تیم بعدیش میشه. یحیی مربی نیست. ما فقط رو تعصب بازیکنان مون نمی بازیم بخدا فکر کنید رو حرفم.
  • اعتدال IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    مهاجم هدف باید روحیه و اعتمادبنفس قوی داشته باشه تا بتونه دقت لازم در گلزنی داشته باشه. متاسفانه مربیان ایرانی بی سواد و خودخواه هستند و برای توجیه ضعف های خودشون روحیه جوانان را خراب می کنند.
  • مهران IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    صادقی جز بهترین وینگرهاست.حتما نباید گل بزنه یا پاس گل بده که.مفید بازی میکنه.همین کارارو کردید بهترینها رفتن الان آرزوی دهشتنشونو دارید همین حرفارو به علیپور گفتین فراری دادین و به آرمتن رمضانی دادین فراری دادین...مشکل پرسپولیس گلزنی هست..و ترابی اینا حل بشه بقیه حله...عبدی و پاکدل بدرد نمیخورن
  • پدرام CA ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    مگه یحیی عمری رو نیاورد؟ اگه هنوز برای طرف زود باشه به سرنوشت عبدی دچار میشه. بازیکن باید به یک حدی از کیفیت فنی و فیزیکی و علی الخصوص ذهنی برسه که بیاد تو بزرگسال اونهم دریک تیمی که در مرکز توجه هستش. وگرنه کمک که نمیکنه هیچ خودش هم از بین میره. بزارید یحیی کارش رو بکنه فشار به اندازه کافی روش هست.
  • rafaatmrady IQ ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    مشکل مهاجم نیست مشکل نوع بازی پرسپولیس هستش کە در طول نود دقیقه دو فرصت گلزنی برای مهاجمانش درست نمیشه؟ پاسکاری و مالکیت توپ به شیوه معمولی ، کند و بی اثر هنر نیست ؟ هنر ایجاد موقعیت گلزنی، سانترهای تیز و خطر ساز ، شوتزنی و سرزنیست که ما هیچکدام را نداریم ؟
  • امیر IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    پاکدل وعبدی حتی تولیگ 3هم بازی بشون نمیرسه ونیمکت نشین میشن،،، ولی بی انصافیه ک بگیم صادقی بازیکن خوبی نیست،، اصلا صادقی قابل مقایسه بااین دونفرنیست،،، ماهواداران پرسپولیس ازاقای درویش میخایم ک تکلیف عبدی وپاک دل روتوهمین نیم فصل مشخص کنه،،، حاظریم با ی تیم 9نفره واردزمین بشیم ولی اینانباشن،،، صدرحمت ب تمیروف لااقل توزمین قدم نمیزد،،،
  • سیاوش IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    واقعا که نمیدونم تو باشگاه چی میگذره.اخه پول مفت به کیا میدن.خجالت داره.جز اعصابخوردی هیچی ندارن.بابا از لیگ یک هم مهاجمهای خوب و ارزان میشد خرید.اینها برای خودشون دکون باز کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی