ماجرای اتفاق عجیبی که برای ستاره پرسپولیس رخ داد/ نگرانی گل‌محمدی برای بازیکن خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که ستاره سرخ‌ها در دربی بود دقایق طولانی در دیدار با گل‌گهر با درد بازی کرد.

پرسپولیس درحالی موفق شد در یک بازی سخت بیرون از خانه از سد تیم مدعی گل‌گهر عبور کند و صدرنشین لیگ شود که در حین این دیدار اتفاق عجیبی برای گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس رخ داد. گولسیانی که در این فصل به پرسپولیس آمده و انصافا هم جزو خوب های این تیم بوده، حدود ۲۵ الی ۳۰ دقیقه آخر بازی را با درد بازی کرد که در نوع خودش جالب بود.

ماجرا از این قرار بود که در یک صحنه زانوی یکی از بازیکنان گل‌گهر با پهلوی گولسیانی برخورد شدیدی پیدا می‌کند و این بازیکن دچار مصدومیت می‌شود. درد پهلوی مدافع گرجستانی پرسپولیس آنقدر زیاد بود که او چند لحظه روی زمین نشست و حتی بازیکنان پرسپولیس گمان می‌کردند گولسیانی تعویض شود. با این حال این بازیکن بلند شد و به کارش ادامه داد. گولسیانی حدود نیم ساعت با درد شدید بازی کرد تا تیمش در یک بازی بسیار سخت ۳ امتیاز حساس را بدست بیاورد.

گولسیانی که در این بازی مامور مهار کیروش استنلی بود، به خوبی از عهده او برآمد و اجازه نداد مهاجم بلندقامت گل‌گهر کار خاصی انجام دهد. گولسیانی بعد از بازی هم درد بسیاری داشت و حتی به سختی راه می‌رفت. این اتفاق نسبتا عجیب درحالی رخ داد که گولسیانی خیلی راحت می‌توانست از زمین بیرون بیاید تا مصدومیتش تشدید نشود. با این حال در اقدامی جالب تصمیم گرفت در زمین بماند و به تیمش کمک کند.

این درد آنقدر زیاد بود که این بازیکن در تمرین ریکاوری پرسپولیس زیر نظر کادرپزشکی کار کرد تا به درمان پهلوی آسیب دیده اش بپردازد. موضوعی که باعث نگرانی یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس شد و یحیی اصلا نمی‌خواهد مدافع مستحکم تیمش را در بازی مقابل نساجی از دست بدهد. هرچه که هست درد گولسیانی از بین نرفته و او همچنان بعد از گذشت چند روز از بازی مقابل گل‌گهر احساس ناراحتی می‌کند. با این حال به احتمال زیاد به دیدار مقابل نساجی خواهد رسید و در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

در همین ارتباط: اوضاع وخیم ستاره پرسپولیس مقابل گل‌گهر/ این بازیکن با تحمل درد شدید بازی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی