نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بازی با پرسپولیس هم ۳ امتیاز دارد؛ نه بیشتر و نه کمتر/ یک پنالتی ۱۰۰ درصد نساجی مقابل تراکتور سوخت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است دیدار با سرخپوشان تهرانی هم یک بازی است که فقط ۳ امتیاز دارد.

محمدرضا مهدوی که هم اکنون به عنوان دستیار حمید مطهری در نساجی مازندران فعالیت می‌کند در خصوص دیدار روز پنج شنبه هفته جاری برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و تیم خوب و با برنامه ای است. این تیم در آخرین بازی خود توانست گل گهر سیرجان را با نتیجه ۲ برصفر شکست دهد و نساجی مازندران هم همین نتیجه را مقابل تراکتور تبریز کسب کرد. هر دو تیم از روحیه و اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و من مطمئن هستم شاهد بازی جذاب و زیبایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: هر چند پرسپولیس برای تثبیت صدرنشینی خود دنبال پیروزی است اما نساجی هم حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود. ما می‌دانیم از این دیدار چه می‌خواهیم و برای رسیدن به هدف خود برنامه داریم اما لازم می‌دانم یک نکته را حتما یادآوری کنم که بازی با پرسپولیس هم فقط ۳ امتیاز دارد، نه بیشتر و نه کمتر! در واقع می‌خواهم به این مسأله اشاره کنم که در لیگ ۱۶ تیمی‌همه بازی‌ها سخت و دشوار است و شما می‌بینید رقابت‌ها چقدر نزدیک و غیر قابل پیش بینی است. هیچ تیمی‌از پیش برنده و هیچ تیمی‌هم از پیش بازنده نیست.

دستیار حمید مطهری همچنین افزود: هر دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس از یکدیگر شناخت کافی دارند. یحیی گل محمدی و حمید مطهری چند سال با یکدیگر کار کرده و به واسطه همین همکاری سبک کاری هم را می‌شناسند. ضمن آن که به عنوان یک همکار من هر روز شاهد زحمات و تلاش حمید مطهری در نساجی مازندران هستم. او یک مربی فنی است که برای هر روز و هر تمرین خود ریزبینانه برنامه دارد و مطمئن هستم آینده مربیگری ایران است.

وی ضمن اشاره به پیروزی اخیر نساجی مازندران برابر تراکتور تبریز، یادآوری کرد: یک چیزی را دوست دارم بی تعارف بگویم و امیدوارم به کسی برنخورد. فوتبال ایران غریبه پرست است و به جرأت می‌گویم اگر تراکتور ما را می‌برد همه از توانمندی‌های تاکتیکی سرمربی اسپانیایی این تیم حرف زده و به به و چه چه می‌کردند اما چون حمید مطهری یک ایرانی است کمتر به این برد ارزشمند مقابل تیم پرمهره تراکتور پرداخته می‌شود. ما در این بازی سه بار تغییر تاکتیک دادیم و بر اساس تغییرات تاکتیکی تراکتور، شکل بازی خود را عوض کردیم تا به هدف برسیم اما این مسائل دیده نمی‌شود.

بازی با پرسپولیس هم ۳ امتیاز دارد؛ نه بیشتر و نه کمتر/ یک پنالتی ۱۰۰ درصد نساجی مقابل تراکتور سوخت

مهدوی خاطرنشان کرد: من هر حرفی بزنم می‌گویند چون با حمید مطهری کار می‌کند این صحبت‌ها را انجام می‌دهد اما انصافا بازی فوق العاده تاکتیکی را از تراکتور بردیم. واقعا این بازی و لحظات مختلف آن باید آنالیز شود که چگونه دو تیم تاکتیک و ضد تاکتیک زدند و در نهایت یک مربی بی ادعای ایرانی، مربی اسپانیایی را برد که زمانی گزینه سرمربیگری بارسلونا بود. متأسفانه آن بهای لازم به مربیان مستعد و زحمتکش ایرانی داده نمی‌شود و این یک حقیقت محض در فوتبال ایران است.

وی در خصوص ادعای سرپرست تراکتور مبنی بر دو پنالتی سوخته این تیم مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم دوستان از چه صحنه یا صحنه‌هایی حرف می‌زنند؟ اتفاقا یک پنالتی ۱۰۰ درصد ما مقابل تراکتور سوخت. مدافع تراکتور تبریز در محوطه جریمه تیمش، کریم اسلامی‌را کشید و نقش بر زمین کرد اما ما اعتراضی نکردیم. حالا دوستان چپ و راست مصاحبه می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند در حالی که خودشان هم می‌دانند هیچ خطای پنالتی روی بازیکنان تراکتور از سوی بازیکنان نساجی انجام نشد.  در آستانه بازی با استقلال شاید این صحبت‌ها و اعتراض علیه داوری یک مقدار قابل تأمل است اما چرا اسم نساجی را وسط می‌کشند؟ نساجی مازندران با شایستگی از موقعیت‌های خودش استفاده کرد و برابر یک تیم خوب به برتری رسید.

مربی نساجی مازندران همچنین افزود: اگر قرار باشد هر برخوردی در محوطه جریمه، پنالتی گرفته شود که دیگر اسمش فوتبال نیست و بسکتبال می‌شود! لطفا دوستان قبل از هر اظهار نظری بهتر است اول فیلم صحنه‌های مورد نظر را دقیق تماشا و با یک کارشناس داوری مشورت کنند و بعد مصاحبه انجام دهند. این صحبت‌ها هیچ کمکی به فوتبال و داوری ما نخواهد کرد و قشنگ هم نیست. شما در فوتبال یک روز می‌برید و یک روز هم می‌بازید. چقدر قشنگ است که در پایان بازی مربیان دو تیم برنده و بازنده با یکدیگر دست می‌دهند و خودشان را برای بازی بعدی آماده می‌کنند. باز تأکید می‌کنم تراکتور تیم با کیفیتی است که سرمربی و بازیکنان خوبی دارد و من هم احترام زیادی برای این عزیزان قائلم اما مصاحبه‌های سریالی سرپرست این تیم در مورد داوری جالب نبود. به نظر من عباس راکی یکی از با کلاس ترین داوری‌های خود را به نمایش گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    نساجی رو میبریم کیسه و شله زرد هم امتیاز از دست میدن. شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی