نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازنشر ویدیویی در فضای مجازی که در آن علی دایی مورد هجمه قرار گرفته، بازتاب زیادی در محافل ورزشی و غیرورزشی داشت.

چندی پیش در یکی از برنامه‌های پخش شده از صداوسیما، حرف نامربوطی درباره یحیی گل محمدی زده شد که واکنش‌های تندی از سوی مخاطبان فوتبالی داشت.

از دیروز هم فضای مجازی، از ویدیویی لبریز شده که در آن علی دایی مورد هدف قرار گرفته است. مشخص نیست این حجم از حمله‌های ناشیانه به چهره‌های مشهور فوتبال که برخی از آنها مانند دایی یک شخصیت معمولی ورزشی نیستند، چه دستاوردی برای این منتقدان داشته است.

یعنی اگر مقصود و منظور بانیان این نقدهای عجیب و توهین آمیز، به دست آوردن دل مخاطبان است، به صورت شفاف ملاحظه می‌کنیم که نه تنها چنین نشده، بلکه واکنش‌ها به شدت منفی است.

حمله شدید به علی دایی چه دستاوردهایی دارد؟/ اگر کشورهای حوزه خلیج فارس یکی مثل دایی داشتند...

در هر کجای دنیا، شخصیت‌های بزرگی مانند علی دایی از سوی نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی، تحسین می‌شوند. آنچه مسلم است اینکه چهره‌هایی مثل دایی که اسمشان در رکوردهای جهانی ثبت شده و تبدیل به اشخاص مشهور و ملی شده اند، توسط همه افرادی که دستی بر آتش دارند حفظ و از آنها مراقبت می‌شود.  طرد دایی به این صورت غریبانه و تاخت و تاز بی معنا علیه او، چه سودی برای جامعه دارد؟

در کشورهای عربی از جمله عربستان برای حضور بازیکنانی مانند رونالدو، میلیاردها دلار هزینه می‌شود. مسی برای عربستان گردی و تبلیغ این کشور، با میلیون‌ها دلار هزینه وارد خاک این کشور می‌شود. بی گمان کشورهای حوزه خلیج فارس، اگر چهره ای در قامت علی دایی داشتند، برای استفاده بهینه از او چه‌ها که نمی‌کردند.

افسوس‌ها وقتی بیشتر می‌شود که دایی نه در این فوتبال بی دروپیکر ما جایی دارد، نه حرمتش در رسانه ملی حفظ می‌شود. حتی اگر او به هر دلیلی مخالفان و منتقدانی داشته باشد، راه انتقاد از دایی، توهین و گزافه گویی نیست.

در همین ارتباط بخوانید: رفتار باورنکردنی تلویزیون با چهره‌های بزرگ فوتبال ایران/ آقای کارشناس! طحال پاره و سر شکسته علی دایی را فراموش کردی؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مجید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    هرکس شان و شخصیتی داره... این آقا توهین که کرده میزان شعور و شخصیت کوچیکشو نشون داده ... اگر به قد باشه ماشاا.. قد خودش کمتر از علی دایی نیست ... یکی بهش بگه تو هم با این قدت میتونی مسیر توپ ببینی چه برسه گل بزنی و با دماغ و دنده شکسته بازی کنی؟؟
  • عابر رهگذر SE ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    دود اگر بالا نشيند كســـر شــأن شــعـله نيست جاي چشم ابرو نگيرد چونكه او بالا تراست
  • م IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    علی آقا تاج سر ماست خدا حفظش کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی