نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
از بازیکن پرسپولیس زیاد از حد تعریف نکنید/  اتفاقی که تیم برانکو رقم زد را فراموش نکنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

این روزها همه جا صحبت از محمد عمری هافبک تکنیکی و گلزن پرسپولیس است که توانسته با درخشش خود نامش را سر زبان‌ها بیندازد.

این جوان ۲۲ ساله پس از گلزنی در دیدار حساس پرسپولیس در سیرجان برابر گل گهر، موفق شد ۲ گل به نساجی مازندران بزند و ستاره این بازی لقب بگیرد.

پایان رأفت مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در این رابطه گفت: محمد عمری جوان نشان داد استعداد زیادی دارد و می‌تواند در پرسپولیس هم یک پدیده و ستاره باشد. این روزها همه جا صحبت از این بازیکن جوان است و این خیلی خوب است اما همه ما به ویژه پرسپولیسی‌ها باید مراقب استعداد این جوان باشند. شاید تعاریف زیادی یا پرداختن بیش از حد این جوان را به حاشیه ببرد درحالی که او تازه در شروع کارش است. همه باید کمک کنیم محمد عمری با تداوم درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی و مدارج بالاتری هم برسد.

وی ادامه داد: جدای از محمد عمری در دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران، دانیال اسماعیلی فر هم خوش درخشید و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد. سایر بچه‌ها هم عملکرد خوبی داشتند. وحید امیری هم خیلی خوب بازی کرد و این نمایش ما را امیدوار کرد که پرسپولیس بتواند پس از قهرمانی نیم فصل عنوان قهرمانی پایان فصل را هم کسب کند. این تیم در نیم فصل اول بسیار خوب ظاهر شد و توانست با کسب بیشترین امتیاز صدرنشین لیگ باقی بماند. در نیم فصل دوم نیز این تیم با خرید یک مهاجم جدید می‌تواند به نتایج خوب خود تداوم بخشیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مهاجم سابق پرسپولیس ضمن تعریف از یحیی گل محمدی و کادرفنی این تیم، افزود: نکته ای که لازم می‌دانم حتما بگویم عملکرد یحیی گل محمدی و کمک‌هایش است. پس از رفتن ناگهانی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، این تیم در خط حمله با خلا بزرگی مواجه شد و شاید بتوان گفت یحیی بهترین تصمیم را گرفت. استفاده از ۶‌ هافبک در فوتبال ایران نادر بوده اما تیم پرسپولیس به بهترین شکل ممکن این کار را انجام داد. حالا با همین سیستم هم پرسپولیس توانسته است ۵ گل به نساجی مازندران بزند که به نظر من یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر کشورمان است. این بازی نمایش کاملی از قدرت و توانایی پرسپولیس بود ضمن آن که با وجود اینکه بیش از ۲۰ دقیقه ۱۰ نفره هم شده بود گلی دریافت نکرد.

پایان رأفت در خصوص بازی حذفی پرسپولیس برابر ون پارس اصفهان نیز گفت: در جام حذفی نمی‌توان هیچ تیمی‌را دست کم گرفت. هنوز فراموش نکرده ایم برانکو چند سال پیش تیم دسته دومی‌قشقایی شیراز را در جام حذفی دست کم گرفت و با نفرات دوم خودش برابر این تیم بازی کرد. نتیجه چه شد؟ در ضربات پنالتی باختیم و حذف شدیم. مطمئن هستم یحیی گل محمدی ون پارس را دست کم نگرفته و با تمام قدرت مقابل این تیم صف آرایی خواهد کرد.

گفت‌وگو با محمد عمری را بخوانید: ستاره جدید پرسپولیس؛ من، محمد عمری فقط ۲۲ سال دارم/ جانشین لوکادیا نیستم/ بیرانوند در کلاس جهانی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    ازنقش اوسمارلاس ویراغافل نشویم.مشخصه ک عالی داره ب یحیی کمک میده وکارشوبلده
  • آرمان استقلالی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    یادش بخیرپرویزبرومندجوری زدش ازهمون سال فوتبال گذاشت کنار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی