نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده جواب منفی ستاره پرسپولیس به پیشنهاد استقلال/ این هافبک خلاق به ۳ دلیل پیراهن سرخ را انتخاب کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال اسماعیلی‌فر قبل از پیوستن به پرسپولیس از استقلال پیشنهاد دریافت کرده بود.

یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس دانیال اسماعیلی‌فر بود. دانیال که بارها در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت، در نهایت در این فصل پیراهن قرمز را بر تن کرد و شاگرد مربی شد که قبلا با او کار کرده بود و اعتقاد خاصی به سبک بازی‌اش داشت.

دانیال شروع بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و در ۱۱ بازی ابتدایی و قبل از شروع رقابت های جام جهانی ۴ پاس گل داد که برای یک مدافع راست آمار بسیار خوبی بود. آماری که او را به عنوان دومین پاسور برتر لیگ معرفی کرده بود و خیلی ها معتقد بودند اسماعیلی‌فر لیاقت دعوت به تیم ملی را داشت. اتفاقی که در نهاین رخ نداد و دانیال مسافر جام جهانی نشد. اسماعیلی‌فر بعد از جام جهانی هم به عملکرد خوب خودش ادامه داد و اوج کارش هم در بازی مقابل نساجی بود که موفق شد ۲ گل به ثمر برساند.

اسماعیلی‌فر که دوشنبه شب میهمان فوتبال برتر بود، اعلام کرد از قدیم طرفدار پرسپولیس بوده و به همین دلیل در ابتدای فصل پیشنهاد استقلال را رد کرده است. طبق شنیده های ما اسماعیلی‌فر به ۳ دلیل پیشنهاد استقلال را رد کرد. دانیال همانطور که خودش هم اعلام کرد طرفدار پرسپولیس بوده و از بچگی این تیم را دوست داشته است. اما این تنها دلیل پرسپولیسی شدن اسماعیلی‌فر نبود.

پشت پرده جواب منفی ستاره پرسپولیس به پیشنهاد استقلال/ این هافبک خلاق به ۳ دلیل پیراهن سرخ را انتخاب کرد

دانیال فوتبال حرفه ای خودش در رده بزرگسالان را در تیم ذوب آهن و زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز کرد و ارتباط بسیار خوبی با سرمربی فعلی پرسپولیس دارد. یحیی هم علاقه زیادی به سبک بازی دانیال دارد و خودش با این بازیکن برای آمدن به پرسپولیس صحبت کرد.

در واقع دلیل اصلی پرسپولیسی شدن اسماعیلی‌فر تماس یحیی گل محمدی با این بازیکن بود و یحیی از دانیال خواست هر طور شده به پرسپولیس بیاید. گل محمدی حتی به خاطر اسماعیلی‌فر قید تمدید قرارداد با رامین رضاییان را زد و از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست که دانیال را جایگزین رضاییان کنند.

موضوع بعدی و سومین دلیلی که باعث شد تا اسماعیلی‌فر به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی بدهد، حضور صالح حردانی و کوین یامگا در سمت راست استقلال بود. ترافیک در سمت راست استقلال باعث شد تا دانیال به پیشنهاد آبی ها اصلا فکر نکند و همان ابتدا به گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس جواب مثبت بدهد.

صحبت‌های دانیال اسماعیلی‌فر را ببینید: افشاگری ستاره پرسپولیس درباره پیشنهاد استقلال/ نمی‌توان گفت از بچگی پرسپولیسی هستیم یا استقلالی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    دانیال هم بهترین تصمیم برای خودش را گرفت هم برای پرسپولیس امیدواریم بدون حاشیه فوتبال بازی کنه استقلال تموم افتاده تو بند حاشیه و بدرد امثال قایدی می خوره
    • امیر IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      بهترین تصمیم را برای خودش و ارکا ایرانیان گرفت!!
  • پرسپولیس IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    تصمیم خوبی گرفت ولی دانیال وقتی در سپاهان بود گلزن تر بود
  • پوارو IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    تمام بازیکنان خوب در صورت داشتن پیشنهاد از هر دو تیم بی شک پرسپولیس رو انتخاب میکنن و کسانی به کیسه میرن‌که جایی در پرسپولیس نداشته باشن و مثال بارزش فرهاد مجیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی