نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دراگان اسکوچیچ یا کارلوس کی‌روش؟/ رقابت دو سرمربی ایران برای نشستن روی نیمکت تیم آسیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی مدعی شده است که پیشنهاد جدی از فدراسیون فوتبال چین برای کار در تیم ملی این کشور دریافت کرده است.

قرار است دراگان اسکوچیچ که سریع ترین و مقتدرترین صعود به جام جهانی را به همراه تیم ملی فوتبال ایران تجربه کرد تا پیش از فیفا دی آتی به فدراسیون فوتبال چین برای همکاری با تیم  ملی این کشور پاسخ دهد.

جالب اینکه امروز رسانه های چینی از احتمال حضور سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران در تیم ملی چین خبر دادند. یعنی کارلوس کی روش و دلیل هم مبلغ کمی است که این مربی برای کار در تیم ملی فوتبال ایران دریافت کرده است. ۵۰ هزار دلار برای یک ماه.

 سایت چینی « c.m.۱۶۳.com» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ کی‌روش و کادرفنی‌اش پیشنهاد اتحادیه فوتبال چین برای مربیگری تیم ملی این کشور را پذیرفته‌اند و قرار است مسیر مربیگری این تیم آسیایی را در پیش بگیرند. دستمزد درخواستی کی‌روش در میان کاندیداهای هدایت تیم چین، رقم  زیادی نیست. حقوق ماهیانه کی‌روش در تیم ملی ایران ۵۰ هزار یورو و حقوق سالانه او کمتر از ۶۰۰ هزار یورو بوده که معادل بیش از ۴ میلیون یوان چین است. این رقم برای اتحادیه فوتبال چین کاملاً مقرون به صرفه است.

طبق این گزارش؛ مدیران اتحادیه فوتبال چین به دنبال مذاکره با کی‌روش برسر جزئیات و اهداف مدنظر خود هستند. هدف اصلی و بلندمدت فدراسیون فوتبال چین، صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی ۲۰۲۶ است و هدف کوتاه مدت نیز کسب نتایج خوب در جام‌ ملت های آسیا ۲۰۲۳.

مشخص نیست کارلوس کی روش با همان پولی که در تیم ملی فوتبال ایران کار کرده در تیم ملی چین هم کار کند. از سویی مشخص نیست گرایش فدراسیون فوتبال چین به اسکوچیچ بیشتر است یا کارلوس کی روش و به نظر می رسد برای رسیدن به پاسخ این سوال باید منتظر بمانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مک IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    چین .قطر .مربیهای ما .مشکوک نیست
  • حسن ایران IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    خدا کنه با چین قراردادببنده تاماازدست کی‌روش رهابشیم وگرنه....!!؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی