نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
لیونل مسی - کریستیانو رونالدو
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی با گلزنی در اولین بازی خود پس از جام‌جهانی برای پاری‌سن‌ژرمن به فرم عالی خود ادامه داد و با رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو برابری کرد.

لیونل مسی در اولین بازی خود پس از قهرمانی چشمگیر آرژانتین در جام‌جهانی گلزنی کرد و پاری‌سن‌ژرمن به برتری مقابل آنژه رسید.

مسی قهرمان پیروزی قابل توجه آرژانتین مقابل فرانسه در فینال ماه گذشته بود. فوق‌ستاره آرژانتینی در راه رسیدن به فینال چندین رکورد را شکست تا سرانجام به جامی دست یابد که در طول دوران حرفه‌ای‌اش از او دور مانده بود. مسی پس از تورنمنت جهانی برای اولین بار برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد و برای بازی‌های لیگ ۱ برابر استراسبورگ و لنس و پیروزی کوپادوفرانس مقابل شاتورو، غایب بود.

این بازیکن آرژانتینی ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد و تیم کریستوف گالتیه با دو گل پیروز شد تا برتری خود در صدر لیگ ۱ را نسبت به لنس رتبه دومی به ۶ امتیاز افزایش دهد. هوگو اکیتیکه، مهاجم گلزن، قبل از اینکه مسی برتری تیم میزبان را تثبیت کند، دروازه را باز کرد.

شادی گل لیونل مسی در دیدار پاری‌سن‌ژرمن - آنژه

این سیزدهمین گل مسی در این فصل در بیستمین بازی خود و هشتمین گل او در لیگ ۱، و بیست و چهارمین گل او در مجموع برای پاریسی‌ها پس از جدایی از بارسلونا در تابستان ۲۰۲۱ بود. مسی با ۶۷۲ گل در ۷۷۸ بازی رکورددار گلزنی برای بارسلونا بود، و رکوردش بیشتر از مجموع گلهای دومین گلزن برتر، سومین گلزن برتر و چهارمین گلزن برتر غول کاتالان بود.

این بدان معناست که لئو در طول دوران حرفه‌ای باشگاهی‌اش برای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن ۶۹۶ گل به ثمر رسانده که با تعداد گل‌های کریستیانو رونالدو در پنج لیگ برتر اروپا برابری می‌کند. فوق‌ستاره پرتغالی در اولین حضور خود در منچستریونایتد ۱۱۸ گل به ثمر رساند و سپس در ۴۳۸ بازی برای رئال مادرید رکورد ۴۵۰ گل را به ثمر رساند، به اضافه ۱۰۱ گل در طول سه فصل در یوونتوس و سپس ۲۷ گل دیگر برای یونایتد در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد.

رونالدو همچنین در ابتدای دوران حرفه‌ای خود ۵ گل برای اسپورتینگ لیسبون به ثمر رسانده بود به این معنی که رقم کل گلهایش در باشگاه به عدد ۷۰۱ می‌رسد، که ۵ گل بیشتر از مجموع گل‌های مسی است که دو سال از او جوان‌تر است.

این خبر را از دست ندهید: قرارداد بزرگ مسی با پاری‌سن‌ژرمن پس از قهرمانی در جام‌جهانی/ جزئیات سود لئو برای باشگاه متمول فرانسوی

این گزارش درباره عملکرد مسی و رونالدو در سالی که گذشت را هم بخوانید: مقایسه عملکرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲؛ آمارهایی که باورنکردنی است/ رویای مسی و کابوس کریس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    هیچ وقت هیچکی توجه نکرد که مسی با وجود سن کمتر به این همه افتخار رسیده ،در نهایت رونالدو به چیزایی مینازید که بعضا با کمک یوفا بهش رسید چون اروپایی بود مخصوصا چهارمین توپ طلاش که حق مسلم مسی بود ،در نهایت ما خوشبخت بودیم که تو دورانی فوتبال دوست بودیم که این دوتا باهم رقابت کردن و بعدها مطمئنم میتونیم بزنیم سر شونه نوه مون و بگیم اینا کین میشینی پا بازیشون زمان ما یه مسی بود، خدای فوتبال بود ،بماند که بازی بکهام و رونالدو نازار و زیدان و کان و... دیدیم.
    • ناشناس IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      فقط رونالدو رونال دو بهترین بازیکن جهان است مسی بدرد نمیخوره
  • فرهاد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    فوتبالیست بودن به تعداد گل زدن زیاد نیس به مدل بازی و حرفه ای بازی کردنه
  • king messi IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    سبک بهتر از سبک بازی مسی؟؟؟
  • SAJJAD IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    به نظر من فوتبال به پول نیست که بهتونی بهترین بازیکن جهان بشی و سر مربی خوبی داشته باشید مثل رونالدو که فقیر بود که الان بهترین بازیکن جهان شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی