نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پشت‌پرده لینک شدن ستاره سابق به پرسپولیس/ پای یک آرژانتینی در میان است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خبر پیوستن بشار رسن به پرسپولیس صحت ندارد.

بشار رسن، هافبک عراقی سابق پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیای دو فصل پیش از این تیم جدا و راهی فوتبال قطر شد. بشار که عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشت و محبوبیت زیادی هم بین هواداران پرسپولیس دارد، در انتقالی ناگهانی از پرسپولیس جدا شد و به تیم القطر رفت.

چندی قبل و در تابستان، بشار که برای تعطیلات چند روزی در ایران حضور داشت به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست به موقع ایران را ترک کند ولی این اتفاق با چند روز تاخیر حل و این بازیکن عراقی راهی کشورش شد. حضور بشار در ایران باعث شد تا در فضای مجازی شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شنیده شود. موضوعی که با استقبال شدید هواداران پرسپولیس هم روبرو شد و آن‌ها هم با هجوم به صفحه شخصی رسن از او خواستند تا به پرسپولیس بیاید. اتفاقی که رخ نداد و بازگشت هافبک محبوب عراقی به پرسپولیس شایعه بود.

با فرا رسیدن نقل و انتقالات زمستانی، دوباره طی روزهای اخیر شایعه شد که بشار قرار است از فوتبال قطر جدا شود و به پرسپولیس برگردد. اتفاقی دقیقا مشابه با آن‌چه در تابستان رخ داد و باید گفت این خبر هم صحت ندارد و نه بشار قصدی برای ترک تیمش دارد و نه یحیی گل‌محمدی می‌خواهد این بازیکن را به ترکیب تیمش اضافه کند.

اما پشت پرده لینک شدن دوباره هافبک عراقی به پرسپولیس چیست؟ ماجرا از این قرار است که باشگاه القطر به تازگی خاویر پاستوره هافبک سرشناس آرژانتینی را به خدمت گرفت و این بازیکن در ادامه فصل در تیم القطر به میدان خواهد رفت.

بعد از این‌که پاستوره به القطر پیوست و با توجه به این‌که این بازیکن به نوعی هم‌پست بشار محسوب می شود، این‌طور شایعه شد که هافبک سابق پرسپولیس قرار است تیمش را ترک کند و از القطر جدا شود. بر همین اساس در فضای مجازی این‌طور اعلام شد که با توجه به پیوستن خاویر پاستوره به القطر، بشار از این تیم جدا می‌شود و به پرسپولیس می‌آید.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که نه تنها بشار در لیست خروج تیمش قرار ندارد، بلکه مدیران القطر به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن هستند تا ستاره عراقی را در تیمشان نگه دارند. به این ترتیب بازگشت بشار به پرسپولیس حداقل در این مقطع امکان‌پذیر نیست و این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس نمی‌آید.

گفتنی است بشار چهارشنبه شب در بازی تیمش در لیگ ستارگان قطر موفق به گل‌زنی هم شد و جایگاه خود را در ترکیب القطر به نوعی تثبیت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی