نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خانواده کریستیانو رونالدو
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.

در حالی که تصور می‌شد بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان، پسر او کریستیانو جونیور هم به تیم نوجوانان این باشگاه برود اما این اتفاق رخ نداد.

روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان مدعی شد کریستیانو جونیور به آکادمی «مهد» پیوسته است تا به فوتبال خود در رده سنی نوجوانان ادامه بدهد.

مهد یک آکادمی ملی در عربستان است که با استفاده از رویکردهای علمی، فناوری‌های مدرن و مشارکت‌های بین المللی به دنبال کشف و شکوفایی استعدادهای ورزشی در عربستان است.

عکس| کریستیانو جونیور از رونالدو جدا شد!/ عضویت پسر کریستیانو در مهد

پسر رونالدو در سال‌های گذشته همواره در تیم‌های پایه و آکادمی‌های باشگاه‌هایی حضور داشته که پدرش برای تیم‌های بزرگسالان آن به میدان می‌رفت.

کریستیانو جونیور زمانی که رونالدو در رئال مادرید حضور داشت، در آکادمی این باشگاه اسپانیایی بازی می‌کرد. او سپس به همراه پدرش راهی تیم‌های پایه باشگاه‌های یوونتوس ایتالیا و منچستریونایتد انگلیس شد اما حالا ترجیح داده است که به یک آکادمی جداگانه برود و راهش را از رونالدو جدا کند.

تصویری از حمایت جورجینا از کریستیانو جونیور را بببینید: تصویری جالب از جورجینا در ریاض/ نامزد رونالدو، کریستیانوی کوچک را تنها نگذاشت

این مطلب را هم بخوانید: نگاهی به محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان/ تصاویر «سوئیت پادشاهی» هتل CR7 را ببینید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی