درخواست جدی سیاوش یزدانی از باشگاه استقلال؛ تا پولم را ندهید...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاوش یزدانی به مسئولان باشگاه استقلال گفته تا پول قراردادم را ندهید، قراردادم را فسخ نمی‌کنم.

سیاوش یزدانی که با نظر ساپینتو از استقلال کنار گذاشته شده در صحبت با مسئولان این باشگاه اعلام کرده تا وقتی قراردادش را به صورت کامل دریافت نکند، فسخ قرارداد انجام نمی‌دهد.

نکته عجیب این است که قرارداد یزدانی با رقم سنگینی در زمان مدیریت سابق استقلال بسته شده بوده که همین کار این باشگاه را برای تسویه حساب با این بازیکن سخت کرده است.

البته مسئولان استقلال از سیاوش یزدانی خواسته‌اند که به خاطر هواداران این تیم و سال‌هایی که پیراهن استقلال را بر تن داشته، از موضع خود کوتاه بیاید که فعلا این اتفاق انجام نشده است.

با همه این‌ها باید دید آیا یزدانی راضی به کوتاه آمدن از موضع خود می‌شود تا استقلال بتواند بازیکن جدید مورد نظر خود را وارد لیست کند یا داستان او با استقلال ادامه دارد؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • خبرنگار IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    آفرین سیاوش. بمان. هم فتح الله زاده و هم ساپینتو تا پایان همین ماه رفتنی هستند.
    • خبر کِش IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      آره فقط قراره تو بمونی و یه لنگ قرمز سوراخ سوراخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • milad IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    یزدانی یه پرسپولیسه که اومده استقلال،هر دفعه میخواسته تو کار مربی گذاشته زمان فکری ساپینتو و خیلی وقتا خبرهای رختکن رو به سایتها و خبرنگارها می فروخت....یه آدم خود فروخته دو هزاری؛....این بی شخصیت فقط پول رو می شناسه...بخدا حاضرم استقلال بازیکن نگیره تا این بشر بیرون بمونه و یه قرون پول اضافی نگیره....بیشخصیت خداروشکر که رفت...لطفا بازیکن قرمز و بی تعصب نیارین استقلال
  • هوادار آبی پوش IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    بعنوان یک هوادار از مدیریت باشگاه تقاضا دارم اگر کم کاری سیاوش یزدانی محرز شده او را در اختیار کمیته انظباطی و کمیته اخلاق قرار دهید چرا که لایق دریافت یک ریال از مبلغ قراردادش نیست ، وقتی از جذب او به سپاهان صحبت میشود نباید به بازی او مقابل سپاهان شک داشته باشیم ؟ آیا خیانت و خیانتکاری هم پاداش دارد ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی