حسن یزدانی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان اوزان ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم ایران در نخستین مصاف خود در تورنمنت رنکینگ کرواسی برابر رقبایشان به برتری رسیدند

در آغاز رقابت‌های رنکینگ کشتی آزاد در زاگرب کرواسی، یونس امامی و حسن یزدانی در دور نخست مقابل رقبای خود با نتیجه قاطع به برتری رسیدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف تیموراز سالکازانوف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اسلواکی می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علی سوادکوهی در دور اول با پی لانگ لی از چین کشتی می گیرد و در صورت برتری مقابل این حریف در دور بعد به مصاف سیف الدین آلکما از فرانسه می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابوبکر آباکاروف از آذربایجان و تاریل گافرینداشویلی از گرجستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر دارد، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نیشان راندهاوا از کانادا مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده ابراهیم جیفتجی از ترکیه و بنجامین هونیس از ایتالیا می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور اول با میلان کورسوگ از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کامیل کوسیولک از مجارستان و آبراهام کونیدو از ایتالیا می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی