یورگن لوکادیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۵ بازیکن به صورت مشترک آقای گل لیگ برتر هستند که اتفاقی نادر به حساب می‌آید.

در حالی 18 هفته از بازی‌های لیگ برتر گذشته که بهترین گلزنان این رقابت‌ها ۶ گله هستند. آماری که اصلا برای فوتبال ایران خوب نیست و مشخص می‌شود تیم‌های ایرانی نه تنها در گلزنی مشکل دارند، بلکه مهاجمان ششدانگی هم در لیگ برتر نداریم. نکته جالب توجه در خصوص آقای گل‌های فعلی لیگ برتر وجود دارد، این است که ۵ بازیکن به صورت مشترک و با زدن ۶ گل بهترین گلزن لیگ هستند.

مورد جالب و مشترک این نفرات هم به این موضوع برمی‌گردد که همه این نفرات سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند. رامین رضاییان و شهریار مغانلو که به تازگی به جمع ۶ گله‌های پرسپولیس اضافه شدند، در این فصل جزو بهترین‌های سپاهان و لیگ برتر بودند. حضور مغانلو به عنوان یک مهاجم تخصصی در این لیست طبیعی است ولی قرار گرفتن رامین رضاییان به عنوان یکی از گلزنان برتر لیگ به عنوان یک مدافع، در نوع خودش جالب است.

رامین که نیم فصل پارسال دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشید، در تابستان امسال وقتی پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرد، مجبور به ترک پرسپولیس و پیوستن به سپاهان شد و ارزش‌های خودش را بار دیگر در این فصل به نمایش گذاشت. به غیر از این دو بازیکن سپاهان، دو بازیکن از تراکتور هم در صدرجدول گلزنان رقابت‌ها قرار دارند.

رامین رضاییان

رضا اسدی که ذاتا یک‌هافبک دفاعی است و محمد عباس زاده که با وجود غیبت در چند بازی اخیر تیمش، هنوز بهترین گلزن لیگ است. نفر آخر لیست بهترین گلزن لیگ برتر ستاره هلندی این فصل پرسپولیس است. لوکادیا که خیلی زود ۶ گله شد و همه شانس اصلی آقای گلی این فصل را برای او متصور بودند، ناگهان قبل از هفته دوازدهم از ایران رفت ولی هنوز یکی از آقای گل‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید. چه بسا اگر لوکادیا می‌ماند و برای پرسپولیس بازی می‌کرد، الان با فاصله زیادی آقای گل بود و شاید تعداد گل‌های او دو رقمی می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدج IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    عباسزاده اگرهمیشه درترکیب باشد
  • S23 IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    رامین یا اسدی یا مغانلو چرا باید برن .....
  • فرشید IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    یک زمانی رامین و شهریار پرسپولیسی بودن الان سپاهانی هستند اینقدر اسم پرسپولیس نیارید -امسال یاهو تیمی قهرمان بشه بجز پرسپولیس
  • فرشید IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    یک زمانی رامین و شهریار پرسپولیسی بودن الان سپاهانی هستند اینقدر اسم پرسپولیس نیارید -امسال یاهو تیمی قهرمان بشه بجز پرسپولیس
  • امیر محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    سدر جدول گلزنان هم محمد عباس زاده هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی