نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سرمربی جدید برزیل مشخص شد/ یک چهره غیربرزیلی و کاملاً آشنا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برزیلی‌ها مربی مورد نظر خود را یافته‌اند و مربی مورد نظر نیز جواب مثبت را داده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ممکن است در تابستان امسال تحت فشار برای اخراج قرار گیرد، اگر نتواند در این فصل هر یک از جام های بزرگ (کوپا دل ری، لیگ قهرمانان و لالیگا) را برای رئال به ارمغان بیاورد. با این حال، این مربی ایتالیایی قصد دارد قبل از اینکه از باشگاه اخراج شود، خودش راه خروج را در پیش بگیرد بدون توجه به اینکه چه نتایجی تا پایان فصل رقم بخورد.

بر اساس گزارشی از ESPN برزیل، آنچلوتی در مورد سرمربیگری تیم ملی برزیل به فدراسیون فوتبال برزیل بله گفته است. طبق این گزارش سرمربی ایتالیایی در پایان فصل هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت. برزیل به دنبال مربی ای است که بتواند تیم را دوباره متحد کند و این مربی ایتالیایی در حال حاضر رابطه خوبی با ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو سه ستاره تیم ملی برزیل دارد.اگر این انتقال قطعی شود، آنچلوتی اولین مربی خارجی آنها خواهد بود.

البته چند ساعت قبل از انتشار این خبر، خود آنچلوتی هر چیزی را رد کرده بود: «شرایط من کاملا مشخص است، من تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارم.»

آنچلوتی همچنین گفته است که این آخرین شغل او در مربیگری خواهد بود و هر زمان که تصمیم بگیرد یا به او گفته شود که لوس بلانکوس را ترک کند، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

در برزیل ادعا شده است که کارلو آنچلوتی بر سر قراردادی سه‌ساله با فدراسیون فوتبال برزیل برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده است.

مدیران فوتبال برزیل از این موضوع خبر دارند که این مربی ایتالیایی علاقه زیادی به هدایت این تیم دارد و آن‌ها نیز آماده هستند که تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی، برای حضور او در برزیل صبر کنند.

تا پایان فصل قرار نیست این توافق علنی شود ولی وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو، برزیلی‌های رئال، همین حالا از این قضیه مطلعند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی