خاطره خوش ساپینتو از داور بازی استقلال/ آبی‌پوشان در ۵ بازی آخر ۴ بار با این داور برنده شدند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعلام اسامی داوران دیدار تیم‌های استقلال و پیکان مشخص کرد آبی‌های تهران با این داور نتایج خیره کننده ای در پنج مسابقه اخیر کسب کرده اند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدار تیم‌های پیکان و استقلال را به این ترتیب اعلام کرد که بیژن حیدری به عنوان قاضی میدان و مهدی عالیقدر و سعید زیبا به عنوان کمک‌های اول و دوم او قضاوت مسابقه حساس هفته بیستم آبی‌پوشان تهرانی را برعهده خواهند داشت.

در همین زمینه با نگاهی به ۵ دیدار اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری، نکات جالب توجهی مشخص می‌شود که یکی از آنها تنها یک شکست و چهار پیروزی در کارنامه استقلالی‌ها با بیژن حیدری است.

خاطره خوش ساپینتو از داور بازی استقلال/ آبی‌پوشان در۵ بازی آخر ۴بار با این داور برنده شدند

۱- آخرین دیدار استقلال با قضاوت بیژن حیدری به مسابقه سوپرجام در تاریخ ۱۱ آبان سال جاری برمی گردد. بازی که استقلال با تک گل دقیقه ۱۵ امیر ارسلان مطهری موفق به کسب برد یک بر صفر شد و ساپینتو اولین خاطره مهم خودش در ایران را بدست آورد و البته یک جام به کارنامه فوتبالی اش اضافه کرد.

۲- دومین مصاف استقلال با قضاوت بیژن حیدری دیدار هفته اول مسابقات فصل جاری لیگ برتر بود که استقلال در آن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد و شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ برتر امسال داشت. مسابقه‌ای که برخی بر این اعتقاد بودند اشتباهات بیژن حیدری منجر به پیروزی سپاهان شده است.

۳- سومین دیدار اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری به هفته بیست و یکم لیگ برتر گذشته برمی‌گردد. بازی برگشت استقلال مقابل گل گهر سیرجان در استادیوم آزادی که آبی پوشان با ۲ گل یامگا، زمین را با کسب ۳ امتیاز ترک کردند. استقلال در آن دیدار با نتیجه ۲ بر یک تیم امیر قلعه نویی را شکست داد.

خاطره خوش ساپینتو از داور بازی استقلال/ آبی‌پوشان در۵ بازی آخر ۴بار با این داور برنده شدند

۴- چهارمین مسابقه اخیر این دو تیم باز هم به دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان مربوط می‌شود. بازی دور رفت لیگ برتر بیست و یکم در تهران که استقلال با تک گل جعفر سلمانی موفق شد سپاهان را ۰-۱ شکست بدهد.

۵-پنجمین بازی اخیر استقلال با سوت این داور به بازی نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم برمی گردد. دیدار دور برگشت دو فصل پیش که استقلال با پیروزی ۳ بر ۱ تیم ساکت الهامی را در هم کوبید. این در حالی بود که استقلال در دقیقه ۷۱ بابک مرادی را با دریافت کارت قرمز مستقیم از دست داد و ۱۹ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد. استقلال در آن دیدار ابتدا با گلهای وریا غفوری از روی نقطه پنالتی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول و دقیقه ۵۱، همچنین گل متین کریم زاده در دقیقه ۸۲ به برتری رسید.

لازم به ذکر است؛ کارنامه ۵ دیدار اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری مشخص می کند این تیم در این پنج مسابقه ۷ گل زده و تنها ۴ گل خورده تا تفاضل گل مثبت ۳ را برجای بگذارد. ضمن اینکه چهار پیروزی و تنها یک شکست مشخص می‌کند استقلال با این داور تقریباً در ۹۰ درصد مسابقات اخیر برنده بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی