نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
 سرمربی پرسپولیسی روی لبه تیغ/ ۲ مدعی جانشینی مشخص شدند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسانی، مدیرعامل ذوب‌آهن احتمال برکناری تارتار را رد نکرد و گفت زمانی که هیات مدیره و باشگاه از روند راضی نباشد هر تغییری امکان پذیر است.

 بعد از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زمزمه تغییرات روی نیمکت گاندوها به گوش رسید به طوری که حتی مسئولان ذوب‌آهن هم اراده‌ای برای تکذیب آن نداشتند.

احسانی، مدیرعامل ذوب‌آهن احتمال برکناری تارتار را رد نکرد و گفت زمانی که هیات مدیره و باشگاه از روند راضی نباشد هر تغییری امکان پذیر است. این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم. اگر هیات مدیره در جلسه خود به این جمع بندی برسد که مجموعه تیم نیاز به شوک دارد این اقدام را نیز انجام خواهد داد.

در هر حال به نظر می‌رسد تغییرات روی نیمکت ذوب آهن اجتناب ناپذیر باشد و طی روزهای پیش رو باید منتظر این اتفاق بود.

از قاسم حدادی‌فر و علیرضا منصوریان به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی تارتار نام برده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • صمید نیاکانی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    منصوریان نه ولی قاسم حدادی فر بازیکن باتعصب این تیم است میتونه کمک کنه
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    با هزینه ای که ذوب آهن کرده واقعا تارتار وتیمش گل کاشتن دمشون گرم روانترین بازیها رو میکنن با تغییر مربی ذوب حتما در خطر سقوط قرار میگیره
  • وقتی خدا هست IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    احتمالا تا پایان فصل با قاسم حدادی فر لیگ را به پایان برساند در فصل آینده یکی از گزینه ها محمد ربیعی خواهد بود و همینطور اسکولیچ دلالویچ لنگی،،،بله سزای خائن مشخص تاتار رفیق قافله و شریک دزد بود یعنی نان نمک میلیاردی ذوب اهن میخورد ولی زمان بازی با لنگ تیم ذوب ،مهره ها را طوری می چید که ذوب شکست بخورد مثل یک فصل قبل که با داشتن سه دروازه بان بزرگسالان در مقابل لنگ از دروازه بان دوازده ساله نوجوانان ذوب آهن استفاده کرد که اتفاقا همان دروازه بان توپ مرده لنگ تبدیل به تنها گل زده لنگ کرد ،،، اختلاف دو مکتب تاج کبیر پاک ولنگ کثیف و نجس توی این جور مواقع مشخص میشود که البته نیاز به گفتن هم نیست به قولی ان چیز که ایان است چه حاجت به بیان است ،،،کاش لااقل سر سوزن شرف داشتید مربیان لنگی، لوران بلان دنبه هم از نساجی استعفا داده بعد خوش خدمتی و وا دادن با پنج گل مقابل سوگلی،،، به امید خدا نفر بعدی هم مجتبی حسینی هوچگیر وفحاش باشد که اخراجش می شود،،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی