پیشرفت رشفورد بعد از جدایی رونالدو از منچستریونایتد/ آمارهایی که تفاوت را نشان می‌دهد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمار جالبی از عملکردهای مارکوس رشفورد نشان می‌دهد که این ستاره بدون حضور کریستیانو رونالدو مهره بهتری برای تیم منچستریونایتد بوده است.

گرث کروکس اوایل این هفته مدعی شد که مارکوس رشفورد به دلیل جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد شکوفا شده است. برای برخی، با توجه به موقعیت جهانی رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال، این ادعای جسورانه‌ای است.

اما آمار و ارقام هم نشان می‌دهند که رشفورد در نبود رونالدو بهتر عمل کرده است.

رکورد کلی او بدون رونالدو، شامل ۱۵ گل در ۲۵ بازی یا یک گل در هر ۱۲۳ دقیقه است. از سوی دیگر، رشفورد در کنار مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس در ۴۲ بازی تنها ۱۲ گل یا هر ۲۰۴ دقیقه یک گل به ثمر رسانده بود.

سایر معیارهای کلیدی حمله نیز در غیاب رونالدو افزایش یافته است. رشفورد ۳٫۲ شوت در ۹۰ دقیقه با ۱٫۷ ضربه به هدف ثبت می‌کند، در حالی که با رونالدو تنها ۲٫۹ شوت با ۱٫۲ شوت به سمت دروازه داشت.

پیشرفت رشفورد بعد از جدایی رونالدو از منچستریونایتد/ آمارهایی که تفاوت را نشان می‌دهد

جدایی رونالدو باعث تغییر نقش رشفورد در تیم نیز شده است. با وجود رونالدو، رشفورد باید برای جبران کمبود هم‌تیمی خود، ردیابی و پرس بیشتری انجام می‌داد، در حالی که اکنون کار کمتری برای انجام دادن دارد و بیشتر در محوطه جریمه حریف بازی می‌کند. جایی که می‌تواند خطرناک‌تر باشد، و وظیفه خلق کردن موقعیت‌ها را به افرادی مانند برونو فرناندش یا کریستین اریکسن واگذار می‌کند.

این موضوع در آخرین بازی مقابل بارسلونا ثابت شد، جایی که تن‌هاخ از ووت وخورست در عمق برای کمک به بالا بردن توپ در زمین استفاده کرد و رشفورد از خط دفاعی جدا شد. این تغییر تاکتیکی برنامه‌های بارسلونا را خنثی کرد و سود خوبی به همراه داشت.

منچستریونایتد روز یکشنبه در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی می‌رود.

این گزارش را هم بخوانید: پیشنهاد ۵میلیارد پوندی شیخ جاسم آل‌ثانی برای منچستریونایتد/ شیخ قطری از پولدارترین مرد بریتانیا جلو زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زینب IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    دنتدززتیدپژنژ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی