نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
این ساپینتو خودش را فدای این هوادار می‌کند/ حالا استقلال بدون سرمربی هم برنده می‌شود/ ساپینتو استاد غافلگیر کردن است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فوتبالیست قدیمی استقلال گفت: باعث خوشحالی است که می بینیم تیمی مانند استقلال در نبود سرمربی‌اش هم با تاکتیک خوبی در مسابقات حاضر می‌شود و برد می‌آورد.

 اکبر کارگرجم، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی استقلال مقابل ملوان بندر انزلی و صعود به دور یک چهارم نهایی اظهار داشت: استقلال یک فوتبال کاملاً دقیق، تاکتیکی و درست را در دیدار جام حذفی ارائه کرد.

 وی ادامه داد: فوتبال در شرایط معمولی با فوتبال در جام حذفی تفاوت دارد. جام حذفی مسابقاتی است که شما حق اشتباه در آن را ندارید. استقلال در دیدار مقابل ملوان کاملا این اصل را رعایت کرد. ابتدا در نیمه اول تلاش کرد تا به گل برسد اما وقتی متوجه شد حریفش تمام راه‌های نفوذ را بسته قدرت تهاجمی‌اش را افزایش داد و در نهایت توانست به گل برسد.

 کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: نباید از عملکرد خوب تیم ملوان هم غافل شد. آنها با اینکه بازیکن سرشناسی در جمع خودشان نداشتند اما یک فوتبال گروهی را بازی کردند. این تیم بعد از ده نفر شدن هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشت و گاهاً استقلال را هم تحت فشار قرار می‌داد. اما اگر دو تیم را در کفه ترازو قرار بدهیم قطعاً استقلال باید در این دیدار برنده می‌شد و این اتفاق هم افتاد.

 کارگرجم درباره خط دفاعی استقلال گفت: استقلال در خط دفاعی خوب کار کرد. عارف غلامی‌و بازیکن برزیلی استقلال بدون اشتباه ظاهر شدند ولی ابوالفضل جلالی در این بازی نشان داد که چرا در جام جهانی توانست توجه همه را به خودش جلب کند. باعث خوشحالی است که استقلال روی نیمکت بازیکنانی دارد که تا این اندازه قدرتمند هستند که نه تنها از نفرات ثابت تیم عقب‌تر نمانده‌اند بلکه وقتی به میدان می‌روند می‌توانند بهتر ظاهر شوند و پاس گل بدهند.

این ساپینتو خودش را فدای این هوادار می‌کند/ حالا استقلال بدون سرمربی هم برنده می شود/ ساپینتو استاد غافلگیر کردن است

 وی همچنین درباره تعویض‌های سرمربی استقلال گفت: تعویض‌های استقلال نشان داد سرمربی پرتغالی این تیم بازیکنانش را مثل کف دستش شناخته. به خصوصیات فردی تک تک آنها آشنا شده و می‌داند از هر یک از آنها چه میخواهد. ورود به موقع ارسلان مطهری و آرمان رمضانی درست همان چیزی بود که تیم ملوان آن را دوست نداشت و هر دو بازیکن آمدند گل زدند و استقلال برنده شد. فوتبال همین است. شما باید همیشه یک روش یا تاکتیک دیگری در آستین تان داشته باشید و آن را به موقع رو کنید تا رقیب غافلگیر شود. ساپینتو ثابت کرد این کار را خوب بلد است. چون تیمش را شناخته.

 بازیکن سالهای دور استقلال درباره پیروزی این تیم بدون حضور سرمربی‌اش گفت: با توجه به محرومیت‌های مکرر سرمربی استقلال این تیم، فوتبال بدون سرمربی اش را به خوبی یاد گرفته و عادت کرده که با مربی یا بدون سرمربی به برد فکر کند. گاهی اوقات برخی تیم‌ها در غیاب سرمربی شان روحیه لازم را ندارند اما استقلال ثابت کرد محرومیت سرمربی اش مانع پیروزی‌هایش نمی‌شود.

 کارگر جم درباره رابطه خوب هواداران با سرمربی استقلال گفت: خیلی خوب است که طرفداران استقلال تا این اندازه سرمربی تیم شان را حمایت می‌کنند. هیچ چیزی جز تشویق کردن حمایت کردن و کنار هم بودن به استقلال کمک نمی‌کند. قطعاً این مربی خارجی که در ایران غریب است حالا با وجود این همه عشق و علاقه ای که از مردم دریافت کرده خودش را فدای استقلال می‌کند تا تیمش بهتر نتیجه بگیرد و در نهایت همه اینها به سود استقلال و هوادارانش خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mahdi IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    درود بر کارگرجم پیشکسوت واقعی تیم بزرگ استقلال
  • داریوش IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    و البته حیدری قاضی میدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی