نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
فدراسیون فوتبال – باشگاه گل گهر؛ مذاکره نهایی برای قلعه‌نویی چرا انجام نمی‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال فعلا برای در اختیار گرفتن امیر قلعه نویی با باشگاه گل گهر وارد مذاکره نمی شود.

حیدر افسری، سرپرست تیم گل گهر نسبت به مذاکره فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی واکنش نشان داد و گفت:« این صحبت‌ها همیشه در مورد قلعه‌نویی هست. او همیشه یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی است ولی سر تمرین گل گهر حاضر است و با باشگاه قرارداد دارد. قلعه‌نویی همیشه به کارش تعهد دارد و فعالیتش را ادامه می‌دهد.»

اما چرا در این برهه از زمان با وجود همه اخباری که وجود دارد فدراسیون فوتبال برای در اختیار گرفتن امیر قلعه نویی با باشگاه گل گهر وارد مذاکره نشده است؟

واقعیت این است مهدی تاج هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است که از امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی استفاده کند. رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال جذب یک مربی خارجی برای تیم ملی است و زمانی به سمت و سوی امیر قلعه نویی می رود که نتواند با گزینه های خارجی مد نظر توافق کند.

سرپرست تیم گل گهر هم چنین در مورد حاشیه های حضور امیر قلعه نویی در اردوی تیم ملی گفت: « سر تمرین هم در مورد این شایعات با بازیکنان صحبت کرد و گفت توجهی نکنند. او حتی مدتی کسالت داشت و نمی‌توانست به تمرین بیاید اما با مطرح شدن این شایعات با اینکه هنوز بهبودی خودش را کامل به دست نیاورده، سر تمرین حاضر شد تا به شایعات پایان بدهد. در کل، درون مجموعه گل گهر اصلا صحبتی در این مورد نیست. همه صحبت‌ها از بیرون و فضای مجازی است. این حواشی برای گل گهر و امیرقلعه‌نویی در چند سال اخیر وجود داشته اما تمام مجموعه تیم بدون توجه به این حرف‌ها کارش را ادامه می‌دهد. همه ما تلاش می‌کنیم تیم از این حواشی دور باشد.»

تیم ملی در روزهای سوم و هشتم فروردین قرار است با تیم های روسیه و عراق بازی دوستانه انجام دهد و به همین خاطر قرار است سرمربی تیم ملی اسفندماه مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    جدا از این حرف ها امیر یک بازیکن دیگه رو هم احیا کرد. محمدرضا حسینی که به نیمکت سپاهان چسبیده بود تو بازی با ملوان یک گل زد و یک پاس گل دهد. تبریزی،قاسمی نژاد،سهرابیان (تو این 3سال) و سالهای پیش زکیپور،سعید صادقی،زنده روح و...رو بهترین بازی ها رو امیر ازشون گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی