نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شهاب عزیزی خادم به سیم آخر زد؛ اقدام جنجالی علیه هیئت رئیسه/ فدراسیون فوتبال در معرض یک تهدید جدی
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال غیر از یک نفر شکایت کرده است.

قاضی شعبه ۷۷ دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید صدر تهران، ۵ عضو فعلی و ۲ عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را به دادگاه احضار کرد.

این احضار در پی شکایت شهاب عزیزی خادم از این ۷ نفر صورت گرفته است. مهرداد سراجی و شهره موسوی اعضای سابق هیئت رئیسه و میرشاد ماجدی، احسان اصولی، بهرام رضاییان، خداداد افشاریان و طهمورث حیدری پنج عضو فعلی هیئت رئیسه که زمستان سال ۱۴۰۰ به عزل شهاب عزیزی خادم رای دادند، با شکایت شهاب عزیزی خادم باید در دادگاه حاضر شوند تا مطالق روند قوه قضاییه پرونده این شکایت مورد بررسی قرار بگیرد.

البته این که شهاب عزیزی خادم از احمدرضا براتی شکایت نکرده، عجیب به نظر می رسد. احمدرضا براتی نیز مثل هفت عضو دیگر هیئت رئیسه نامه عزل شهاب عزیزی خادم را امضا کرده بود اما حالا نام او در لیست شکایت شهاب عزیزی خادم نیست. همان زمان هم که شهاب عزیزی خادم عزل شد، این شایعه به گوش می رسید که رییس معزول فدراسیون فوتبال در جمع اعضای هیئت رئیسه نفوذ کرده است.

به هرحال شهاب عزیزی خادم با شکایت از ۷ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواهان ابطال انتخابات فدراسیون فوتبال و همچنین ابطال تصمیم های مجمع برکناری خودش شده است.

شهاب عزیزی خادم امیدوار است دادگاه حکم عزل او را بی اعتبار تلقی کند و دستور بازگشت او به فدراسیون فوتبال را بدهد. 

باید دید فیفا در قبال این شکایت چه موضعی می گیرد؟ فیفا به فدراسیون های فوتبال در سراسر دنیا تاکید کرده دعواهای فوتبال را به محاکم قضایی خارج از فدراسیون فوتبال نبرند اما شهاب عزیزی خادم مدعی است این شکایت و ابطال انتخابات فدراسیون فوتبال که بعد از تایید برکناری او در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، حق قانونی اوست و اگر او به فدراسیون فوتبال برنگردد، فیفا برای فوتبال ایران مشکل درست می کند!عزیزی خادم همچنین ادعا کرده تنها به این دلیل که تیم ملی در جام جهانی دوحه بازی داشت و ممکن بود شکایت او منجر به حذف تیم ملی از این رویداد بین المللی شود، آن زمان از شکایت خودداری کرد ولی حالا قصد پیگیری این پرونده را دارد تا مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال به جایگاه خود برگردد.

هنوز مشخص نیست این پرونده چه سرانجامی پیدا می‌کند اما شکایت شهاب عزیزی خادم، فدراسیون فوتبال را در معرض یک تهدید جدی قرار داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ذت IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خادم عزیز شهابی میتونست رئس خوبی باشه نذاشتند
  • جانباز IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    حقشه و خوردن آدم کار بلدی بود اینها مثل تاج پاچه خواری میخوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی