نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
باشگاه پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک منبع موثق درباره شایعه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس گفت: الکس تقی هادی در کار املاک است و از این طریق خواسته است برای شغل خود در کشور کانادا نزد ایرانیان مقیم آن کشور تبلغی کند و چه تبلیغی هم پرسروصداتر و البته ارزان‌تر از آوردن اسم پرسپولیس!

به تازگی شخصی به اسم فردی به نام الکس هادی‌تقی با معرفی خود به عنوان یک کارآفرین که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی در کانادا را بنیانگذاری کرده، به این شکل از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپولیس برای در اختیار گرفتن تیم خبر داده است.

جایی که او مدعی است به عنوان یک کارآفرین وجهه ویژه‌ای در کانادا به عنوان یک سرمایه‌گذار در بخش املاک محسوب می‌شود.

او در نامه ارسالی خود به دفتر باشگاه پرسپولیس، با اشاره به این موضوع و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای که در یونان شکل داده‌اند، مدعی شده که در موقعیتی قرار دارند که قادر خواهند بود منابع موردنیاز برای دستیابی به منافع باشگاه را فراهم سازند تا پرسپولیس به موفقیت بیشتری در ایران و البته در بخش بین‌الملل (لیگ قهرمانان آسیا) دست یابد.

اما بخش مهم ادعای الکس هادی‌تقی که در آن به بحث مالی و هزینه‌ای که قادر به انجام آن خواهند بود پرداخته است: حاضرم ۵۰ میلیون دلار برای خرید باشگاه و ۵۰ میلیون دلار نیز برای بخش آکادمی، جذب بازیکنان داخلی و خارجی پیشنهاد دهم.

این درحالی است که با توجه به شرایط خاص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و دولتی بودن آن و اهمیت سیاسی آنها، بعید به نظر می‌رسد چنین موقعیتی نصیب هر فردی متمولی ولو با هزینه‌ای گزاف برای خریداری آن شود. طی فصول اخیر حتی از احتمال مالکیت اپراتورهای مخابراتی و خودروساز برای در اختیار گرفتن دو باشگاه صحبت به میان آمده بود که شاید می‌توانست این اتفاق نیز مشکلات بزرگی از این دو تیم باز کرده اما در نهایت محقق نشد و بعید به نظر می‌رسد چنین فضایی برای فردی به عنوان هوادار مقیم خارج ولو متمول نیز فراهم شود.

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس در این رابطه به ما گفت: «در سال‌های اخیر از این نامه‌ها به کرات به آدرس باشگاه پرسپولیس ارسال شده است. گاهی نیز برخی افراد از طریق مصاحبه کردن یا رسانه‌ها چنین ادعاهایی داشته‌اند که هیچ یک به سرانجامی نرسیده است. خود این افراد هم خوب می‌دانند خرید و فروش باشگاه پرسپولیس دست رضا درویش یا مدیران این باشگاه نیست اما به هر طریق تلاش می‌کنند برای خود تبلیغ رایگان انجام دهند. این بنده خدا هم ظاهرا در کار املاک است و از این طریق خواسته است برای شغل خود در کشور کانادا نزد ایرانیان مقیم آن کشور تبلیغی کند و چه تبلیغی هم پرسروصداتر و البته ارزان‌تر از آوردن اسم پرسپولیس؟!»

در همین رابطه: الکس هادی تقی کیست؟/ میلیاردر ایرانی-کانادایی خریدار پرسپولیس را بیشتر بشناسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شاهین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    انوقت این مدیران دولتی کجا شاغل باشند. پرسپولیس اسیر دولت هست. و از کنار اون دولت انواع منفعت را بهره مند می شود . از این یتیم طرفدار.......وبال گردن اش هم استقلال 40میلیونی هست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • لنگ صغیر IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      صندوق ذخیره فرهنگیان رو که به یغما بردید دولت قبل که همه جور ساپورتتونرد . آخه این تیم دوزاری چه نفعی برای دولت داشته؟
  • فهیم IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    هر کی میاد فقط دانیال و صادقی و یحیی رو عوض کنه که دارن تیم رو به قرقرا میبرن.
  • ح IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    برو گلمحدی تورو خدا برو تیم رو به فنا دادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی