کری کامیابی‌نیا برای مدعیان قهرمانی؛ همه پرسپولیس واقعی را دیدند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک برد خیلی خوب مقابل سپاهان کسب کردیم و همه پرسپولیس واقعی را دیدند.

کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم یک برد خیلی خوبی را کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. فکر می‌کنم امروز همه پرسپولیس واقعی را دیدند.

وی در واکنش به این موضوع که خیلی‌ها انتظار نداشتند پرسپولیس بتواند در اصفهان مقابل سپاهان نتیجه بگیرد، گفت: طبیعی است که در طول فصل چند هفته بدشانسی بیاوریم، ولی امروز خدا را شکر توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    ما تصمیمات خفن بیژن حیدری رو دیدیم. پرسپولیس واقعی عیارش در آسیا مشخص میشه. جاییکه نه خداداد افشاریان داشته باشه نه وزیر محبوب.
  • Gaber IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    این برد فقط بخاطر ناکامی های بازیهای گذشته بود که اینگونه غیرتی شدید آیا میشه همیشه غیرتی و با فکر بازی کنید .نگه داشتن خود در این حالت خیلی سخته حالت جنگیدن. ضمنا دو هفته به یحیی می‌نویسم هنانوف بازنده نمیشه باز دانیالی که بیخیال و در آخر بازی دیوانه میشه را بکار گرفت.بابا اصلا تو سیستم پرسپولیس دانیال که بازیکن خوبیه ولی واقعا نیمه دوم میشه استفاده کرد .باز از این بازیکن ضربه میخوریم .چطوره این جلو رفتن را از او بگیریم و یک نیمه ای کارسازتر باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی