گلایه تند افشین پیروانی پس از پیروزی شیرین: منطقی نیست ۳ ماه حساب باشگاه پرسپولیس بسته باشد/ این بچه‌ها گناه دارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با پیروزی ۴ بر ۲ تیم سپاهان را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

افشین پیروانی مدیرتیم پرسپولیس پس از برد شیرین تیمش به خبرورزشی گفت: ابتدا جا دارد این پیروزی شیرین را تقدیم هواداران پرسپولیس کنیم. همچنین باید تشکر ویژه ای از میزبانی باشگاه سپاهان، مسئولان استان و شهر اصفهان و برگزاری این مسابقه داشته باشم. هر چند به جای ۳۰ درصد تعیین شده ۶۰ درصد تماشاگر وارد ورزشگاه نقش جهان شده بود اما ما گلایه ای نداشته و نداریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان یک تیم پرتماشاگر از حضور هواداران در استادیوم‌ها استقبال می‌کند چرا که معتقدیم این تماشاچیان روح فوتبال هستند و بدون حضور آنها مسابقات مفهومی‌نخواهد داشت. امیدوارم در تهران هم بتوانیم میزبان تماشاگران بیشتری باشیم هر چند می‌گویند طبقه دوم استادیوم آزادی مشکل دارد یا اینکه گیت‌های ورودی هواداران را برای تعمیر برده اند و از این حرف‌ها! ما از حضور تماشاگران در تمام استادیوم‌ها استقبال می‌کنیم.

پیروانی در پایان گلایه ای هم از وضع موجود باشگاه پرسپولیس کرد و گفت: ۳ ماهی می‌شود حساب باشگاه بسته شده و این منطقی و جالب نیست. این بچه‌ها زحمت می‌کشند، کادرفنی و بازیکنان که باید به آنها و همه اعضای تیم خسته نباشید و تبریک گفت. مثلا پرسپولیس وارد بورس شده اما چرا حساب باشگاه مسدود شده و این بچه‌ها گناه دارند. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست که با این مشکل عجیب مواجه شود و یک تیم پرطرفدار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ندا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    شروع شد یه بازی بردن..بابا شمارکه پولاتون حتی پاداش هاتون راهم گرفتید
  • زیگزاگ IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    شما که ماشااله هنرهای زیادی داری. در صنعت فرش. در صنعت حسابداری و صندوق داری... خودت رفع و رجوعش کن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی