نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آیا مورایس هم مثل ریکاردو ساپینتو، سیاوش یزدانی را کنار می‌گذارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر قرار بود در بازی سپاهان – پرسپولیس بدترین بازیکن میدان انتخاب شود، این عنوان به سیاوش یزدانی مدافع میانی تیم سپاهان می رسید، بازیکنی که دو پنالتی داد و در نهایت اخراج شد.

سپاهان بعد از پیروزی دو بر صفر در برابر زنیت امیدوار بود در حضور پرشور تماشاگرانش پرسپولیس را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابد. اما پنالتی سیاوش یزدانی در دقایق پایانی و هم چنین اخراج او رویاهای سپاهان را بر باد داد و صدرنشین لیگ برتر رویای قهرمانی در جام حذفی را از دست داد.

سیاوش یزدانی تا چندی پیش پیراهن تیم استقلال را برتن داشت. او در بازی با سپاهان به دلیل خطای پنالتی روی شهریار مغانلو با قهر ریکاردو ساپینتو مواجه شد. سرمربی تیم استقلال ابتدا به او اجازه حضور در تمرین را نداد و در ادامه از باشگاه خواست او را از لیست تیم کنار بگذارد. زمانی که سیاوش یزدانی پیشنهاد باشگاه را برای حضور در تیم جدید قبول نکرد، باشگاه یک طرفه قرارداد او را فسخ کرد و سیاوش یزدانی به تیم سابقش یعنی سپاهان برگشت. به خصوص که سپاهان در خط دفاعی یک بازیکن ایرانی و یک بازیکن خارجی را از دست داد!

بعد از اتفاقات در بازی امروز برخی در فضای مجازی و حتی رسانه ای این سوال را مطرح کردند؛ آیا مورایس همانند هموطنش یعنی ریکاردو ساپینتو، سیاوش یزدانی را از تیم کنار می گذارد؟ سرمربی تیم سپاهان در پایان بازی به این سوال به صراحت پاسخ داد و گفت:« نمی‌توانم بگویم تصمیم اشتباه بوده یا نه؛ ما در بازی با فولاد هم از سیاوش یزدانی استفاده کردیم و او برای ما بازی کرد. در پنالتی اول دو بازیکن تنه به تنه برای توپ می‌جنگند و جنگ تن به تن بود و لحظه‌ای که از هم جدا شدند داور پنالتی اعلام کرد اما این پنالتی را کمک داور گرفت نه داور، این حرف‌ها را بعد از دیدن تصاویر تلویزیونی در رختکن می‌گویم کمک داور خطای پنالتی گرفت اما تفاوتی ندارد اما ما به خاطر سیاوش یزدانی بازنده نشدیم.»

گفته می‌شود مورایس با وجود صحبت‌های منطقی که در مورد سیاوش یزدانی داشت؛ پیش بینی می‌شود در بازی‌های آینده سپاهان از این بازیکن در ترکیب خط دفاعی تیمش استفاده نخواهد کرد و احتمالا به یک ترکیب جدید در خط دفاعی تیمش دست پیدا خواهد کرد. بنابراین بحث اخراج سیاوش یزدانی از تیم سپاهان به دلیل ارتکاب دو خطای پنالتی منتفی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مجید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    باید کنار بگذارد تا نتیجه بگیرد
  • ابی از فلاح IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    عاقبت خائن مردن در انتهای فیلمه درست مثل این بازی.یادتونه با افتخار میگفت برای کتری بازی نکردم؟؟؟؟تیم رقیبم بود اما دوست نداشتم بهش خیانت از داخل کنن‌.لعنت به خائنین و هر کسیکه از خیانتکار حمایت یا طرفداری میکنه
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    نظری که ندارم فقط چندتا مورد هست که : ۱.سیاوش به تیم سابقش برنگشت به تیمی رفت که براش پنالتی گرفته بود منتها با پیراهت رقیب ۲: سپاهان دو بازیکن در خط دفاعی از دست نداده بود ،اونارو (که حداقل یکیش بازیکن فیکس و بهترین مدافع نیم فصلشون بود) کنار گذاشت چون احتمالا با حضورشون سخت بود مدافع جدید فیکس باشه ،حالا به هر قول قراری یا اتفاقی کاری ندارم ۳:سیاوش این دوتا خطارو کرد اونم تو بازی که حسابی تو چشمه که به هوادارای استقلال کد بده که اون پنالتی که به سپاهان داده اتفاقی بوده و پشت پرده علیرغم همه شواهد ،خبری نیست ۴: تقریبا مطمئنم‌ برخلاف نظر شما مورایس بعد از اتمام یک جلسه محرومیتش دوباره به تیم‌ برمیگردونش و فیکس بازیش میده.
  • م IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    ایشون نه تنها بازیکن نیست بلکه از نظر اخلاقی هم آدم مزخرفیه باید با اردنگی بندازنش بیرون تا آدم بشه چاه کن همیشه ته چاهه !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی