تغییر تصمیم ناگهانی برای پنالتی پرسپولیس/ ارتباط کلاسیک با داور جام جهانی برای اعلام پنالتی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که بیژن حیدری برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد ارتباط رادیویی او با کمکش قطع شده بود.

تیم پرسپولیس در حالی موفق شد سپاهان اصفهان را شکست دهد که در این بازی تیم داوری دو پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد تا گئورگی گولسیانی پشت توپ بایستد و دروازه را باز کند.

نکته جالب اینکه پنالتی نخست در دقایق ابتدایی بازی اعلام شد و بیژن حیدری در حالی برای اعلام پنالتی در سوت خود دمید که ابتدا قصد داشت به دلیل تمارض بازیکن پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کند، اما زمانی که دریافت کمک خود از نزدیک صحنه را دیده و خطا تشخیص داده، او هم نقطه پنالتی را نشان داد.

اگرچه در ابتدا همه تصور کردند که در این صحنه با ارتباط رادیویی پنالتی اعلام شده اما به نظر می‌رسد در این بازی ارتباط رادیویی داوران از طریق هدست برقرار نبوده و آنها در اغلب دقایق بازی نمی‌توانستند از این طریق با یکدیگر صحبت کنند و در این صحنه هم یک اشاره کلاسیک باعث شد تا حیدری پنالتی بگیرد.

تغییر تصمیم ناگهانی برای پنالتی پرسپولیس/ ارتباط کلاسیک با داور جام جهانی برای اعلام پنالتی

پس از اینکه دکتر بیژن با دست به عمری اشاره کرد که از روی زمین بلند شود، محمدرضا منصوری پرچم خود را بالا برد و خطای پنالتی گرفت و اعتماد حیدری به او نیز به نظر درست از آب درآمد؛ چرا که همه کارشناسان داوری روی این تصمیم صحه گذاشتند.

البته بیژن حیدری در این صحنه جای‌گیری خوبی داشت، اما برخورد در عمودی‌ترین حالت ممکن و در نقطه کور او رقم خورد تا نتواند برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری را ببیند. او خوش‌شانس بود که کمک داور جام جهانی را در این بازی کنار خود داشت تا عملکردش با کمترین اشتباه ممکن به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ا.پرسپولیسی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    حتی اگه برعکس این اتفاق افتاده بود وکمک داور باچنین تشخیص درستی مانع از تضییع حق سپاهان میشدهم به جسارت کمک واطمینان کامل داوربه کمکش آفرین میگفتم حالا علت حضور این کمک داور وکمک داوری کم نقص ش درجام جهانی مشخص میشه ایکاش داوران دیگه هم بدون ترس ازتماشاگران ونیمکت ودلبستگی به یک تیم چنین داوری کنند که هیچ یک ازکارشناسان داوری نتونستند ایرادی به داوران این دیداربگیرند،،حتی کرمانشاهی حرف درستی زدوگفت اگه داوردراین صحنه اشتبباهی بنفع تیم اصفهانی میکردماههاکمیته داوران زیرفشاربود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی