گیر سه پیچ داور چهارم به مهاجم برزیلی پرسپولیس؛ پریرا شاکی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس در اصفهان با اتفاق جالبی مواجه شد.

پرسپولیس در بازی که مستحق پیروزی بود، موفق شد صدرنشین لیگ را در زمین خودش با نتیجه چهار بر دو ببرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود. خیلی ها فکر می کردند با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته، یحیی گل محمدی از پریرا مهاجم برزیلی خودش که به تازگی به خدمت گرفته استفاده خواهد کرد. با این حال تصمیم یحیی این بود که تیمش بدون پریرا به مصاف سپاهان برود.

مهاجم برزیلی پرسپولیس اما در نیمه دوم فرصت بازی کردن پیدا کرد و به میدان رفت. نکته جالب ماجرای تعویض پریرا این بود که داور چهارم موقع تعویض حسابی به مهاجم برزیلی پرسپولیس گیر داد و باعث شد تا این بازیکن شاکی شود. داور چهارم بازی پرسپولیس و سپاهان چند بار پریرا را مورد بازرسی قرار داد و به قول معروف به او گیر سه پیچ داده بود. مهاجم برزیلی پرسپولیس هم کمی شاکی شد که چرا داور چهارم آنقدر به او گیر می دهد.

در نهایت مجوز ورود او به زمین صادر شد و پریرا دومین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد. لئاندرو با وجود اینکه در همان ۹۰ دقیقه یک موقعیت عالی گلزنی را خراب کرد و نتوانست پاس فوق العاده ترابی را به گل تبدیل کند، ولی در نیمه اول وقت های اضافه و روی پاس استثنایی سروش رفیعی موفق شد پنالتی بگیرد و تیمش را به گل چهارم برساند.

پریرا حضور تقریبا موثری در ترکیب پرسپولیس داشت ولی مشخص نیست چه زمانی می تواند اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    راه میافته بموقش خوب باید بداند در پرسپولیسی بازی میکنه که فوق ستاره های ایران در اون بازی کردن که در دنیا قابل احترام وشناخته شدن مثل دائی، کریمی ،مهدویکیا ،هاشمیان ،پیوس ،ممدخانی،و... پس سخته بجای ان بزرگان بازی کنی وراحت جا بیافتی ولی اون نشون داد که بازیکن خوبیه
  • علی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    پریرا خیلی از دیاباته بهتره هم تکنیک و جنگندگیش و دوندگیش و قدرت سرزنیش.. ونشان داد که خوب از خط آفساید فرار میکنه
  • ناصر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    بازی با قبلی هم به بیرانوند و گل محمدی گیر الکی دادن این یک سناریو برای عصبی کردن بازیکنان پرسپولیس هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی