نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلیل نمایش نه چندان خوب دانیال اسماعیلی‌فر مشخص شد/ ستاره سرخ‌ها با چند آمپول بازی کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال اسماعیلی فر دفاع راست پرسپولیس، روز خوبی را مقابل تیم سابقش سپری نکرد.

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس در این فصل یکی از خوب‌های تیمش بوده است. دانیال که د رتابستان از سپاهان راهی پرسپولیس شد، در بازی جام حذفی مقابل تیم سابقش نمایش خوبی نداشت و یکبار هم دروازه خودی را به اشتباه باز کرد.

گل محمدی برای این بازی بسیار حساس تصمیم گرفت از وحدت هنانوف در سمت راست خط دفاعی استفاده کند و دانیال را یک خط جلوتر ببرد. تصمیمی که خیلی به نفع اسماعیلی فر نبود و دانیال نتوانست روز خوبی مقابل تیم سابقش داشته باشد.

شماره ۵ پرسپولیسی‌ها در این بازی به غیر از گل به خودی که زد، یک فرصت عالی گلزنی را هم در نیمه اول از دست داد و یک گل هم در نیمه دوم وارد دروازه سپاهان کرد که آفساید اعلام شد. دانیال در پست غیرتخصصی خودش خیلی در جریان بازی نبود ولی دلیل اصلی نمایش نه چندان خوب اسماعیلی فر چیز دیگری بود.

این بازیکن قبل از دیدار مقابل سپاهان دچار سرماخوردگی شده بود و حال خوبی نداشت. با این حال با تلاش پزشکان پرسپولیس و تزریق چند آمپول باعث شد تا اسماعیلی فر به بازی برسد و بتواند برای تیمش به میدان برود. با این وجود دانیال در نیمه دوم تعویض شد تا بتواند بیشتر استراحت کند و برای بازی‌های آینده آمادگی لازم را داشته باشد.

اسماعیلی فر که اولین فصل حضورش را در پرسپولیس سپری می کند، تا به حال ۴ پاس گل داده و دو بار هم برای پرسپولیس گلزنی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضا IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    حیف از رامین که رفت تا این بیاد . رامین برگرده خیلی بهتر از اینه. عمرا بتونه تو یک بازی از یاره جلویش بگذره .یا توپ رو لو میده یا پاس اشتباه.پرسپولیس با این بازیکن با یک یار کمتر بازی میکنه.
  • پرویز IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    برای صدمین بار است که طرفداران چهار پایان نارنجک ومواده آتش زا داخل ورزشگاه میزنند اتوبوس پرسپولیس رابابمب هدف قرار میدم ولی آخرش پرسپولیس از میزبانی محروم میشه
  • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    کلا اسماعیلی فر بازیکن در سطح پرسپولیس نیست؟
  • سلام IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    با آمپول یا بی آمپول دانیال در حد پرسپولیس نیست خیلی ضعيفه نه دریبل زدن بلده نه ارسال بلده هرچی هم پاس میده بیشترش اشتباهی به حریف میده خیلی راحت با پاس اشتباهی تیم را از شرایط حمله به دفاعی می‌بره حيف رامین که فدای این بازیکن معمولی و پر اشتباه شد جلوی سپاهان خیلی قشنگ گل به خودی زد ولی اون ور دروازه خالی را گل نکرد دانیال و صادقی تو زمین نباشن تیم بهتر بازی میکنه حداقلش اینه که بازیکن پر اشتباه تو زمین نیست که انقد سوتی بده کار یحیی برعکسه بجای که این دوتا ضعیف را کنار بزنه بچسبانه نيمکت عبدی بهترین گلزن تیم را چسبانده نيمکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی