وضعیت مصدومان حادثه بالگرد وزیر ورزش نگران‌کننده شد/ مدیرکل کرمان در کما
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مقامات وزارت ورزش که به منظور پیگیری وضعیت سه مدیرکل استانی آسیب‌دیده در حادثه سقوط بالگرد به استان کرمان سفر کرده است، وضعیت آنها را تشریح کرد.

آرش فرهادیان با تاکید بر اینکه روند درمان سه مدیرکل آسیب دیده ورزش همچنان در استان کرمان در حال پیگیری است، گفت: متأسفانه آسیب‌دیدگی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خیلی شدید و گسترده است. وی از ناحیه جمجمه، فک و کمر دچار مصدومیت شدید شده و امروز (شنبه) هم تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

به گفته وی، جراحی امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ناحیه کمر انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تصریح کرد: وضعیت حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم بحرانی است. شرایط او اصلاً مطلوب نیست و روند درمان همچنان ادامه دارد.

فرهادیان به وضعیت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: شرایط او از دو نفر دیگر وخیم‌تر است. این مدیرکل ورزش همچنان در کما به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: روند درمان این سه مدیرکل ورزش و جوانان در استان کرمان پیگیری می‌شود اما اگر نیاز باشد اقدامات لازم برای جابه جایی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با یادآوری اینکه مقامات دیگری هم از وزارت ورزش به استان کرمان سفر کرده اند تا پیگیر وضعیت این سه نفر باشند، خاطرنشان کرد: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای (محمد پولادگر)، مرتضی فلاح (مدیرکل حقوقی) و مطلبی (رئیس مرکز فناوری اطلاعات) در استان کرمان حضور دارند. به اینجا آمده ایم تا در کنار خانواده این عزیزان باشیم. آنها نباید در این شرایط احساس تنهایی کنند.

بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش پنجشنبه گذشته هنگام فرود در ورزشگاه شهر بافت سقوط کرد. در این حادثه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و مدیرکل حوزه وزارتی جان خود را از دست داد. وزیر ورزش هم به دلیل آسیب دیدگی شدید در بیمارستان بستری شده و فعلاً ممنوع الملاقات است.

این مطلب را هم بخوانید: تصویری تلخ از وزیر ورزش در بیمارستان/ وضعیت حمید سجادی بعد از مصدومیت شدید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی