نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
با این نفرات و این بازی پرسپولیس قهرمان است/ هیچ تیمی حریف تیکی تاکای بچه‌های یحیی نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد درخشان پرسپولیس در دو دیدار متوالی در جام حذفی و لیگ برتر هواداران این تیم را به کسب عنوان دوباره قهرمانی امیدوار کرد.

بهزاد داداش زاده‌ بازیکن قدیمی پرسپولیس در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره سبک بازی پرسپولیس در هفته های اخیر اظهار داشت: «پرسپولیس تیکی تاکا را خیلی خوب از میانه زمین و در یک سوم جلویی تیمش اجرا می کند اما اگر این تیکی تاکاها از خط دفاع شروع شود دیگر هیچ تیمی حریف پرسپولیس نمی شود».

وی افزود: «اگر پرسپولیس بتواند باهمین رویه پیش برود قطعاً قهرمان می‌شود. تیم ها از بالا تا پایین جدول، فقط ۵ درصد با هم تفاوت دارند و همان ۵ درصد تاکتیک پذیری بازیکنان شان است. تیم یحیی به اندازه کافی بازیکن دارد و می‌تواند مثل همین دو دیدار(سپاهان - نفت مسجد سلیمان) فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمیل IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    البته بهتر بود آین دو سه ‌کلمه رو اضافه می‌کردیدآقای داداش زاده با این نفرات و کمیته داوران و فدراسیون
  • ناشناس IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    یحیی گلمحمدی خوب اومد می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن اون تیم خاص خودشونن چون داوری ها به ضرر استقلاله و از اون روز داوران از ترس بالا دستی ها چپ و راست بنفع اونا سوت می زنن
  • Gaber IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    بهتره دوباره تیم را مغرور نکنیم.همین تعریف کردنها بود که پرسپولیسی‌ها به پایین کشیده شدند .داداش زاده نباید زیاد به قهرمانی فکر کنه بیشتر به تیم و حواشی و از بین بردن وسایلی چون غرور بی حد حرف بزنه.تیم ما با هنانوف تعصبی و همه بچه ها سعی میکنند همیشه آماده نبردی بزرگ با رقبا باشند .تراکتور تیم سخت و عالیست یک لحظه بی خیالی اول بازی را کنار بگذارند موفقیت شاید .اگر هجومها بعد از گل خوردن باشه و رگ غیرتش آن بعد از ضربه تراکتور باشه دیگه دیره .تراکتور تیم بسیار سرسختیه .شمشیرها را نیز و بدنها را آماده نبردی جانانه کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی