نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رمزگشایی از دلیل عصبانیت مهاجم برزیلی پرسپولیس/ لئاندرو با هم‌تیمی‌هایش به مشکل خورد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم جدید قرمزها چند بار در بازی با نفت مسجد سلیمان در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی صاحب توپ نشد.

لئاندرو پریرا ممهاجم برزیلی و جدید پرسپولیس که به تازگی جذب و جانشین لوکادیا شده، بعد از اینکه در بازی مقابل هوادار و سپاهان به عنوان یار جانشین وارد بازی شد، در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از ابتدا به میدان رفت و فیکس بود. با توجه به مصدومیت عمری و همچنین سبک تر بودن این بازی نسبت به دو بازی آینده، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از خرید جدیدش در ترکیب اصلی استفاده کند و با این کار چند هدف را دنبال می‌کرد.

هم پریرا هماهنگی بیشتری با سایر نفرات پیدا می‌کرد، امکان گلزنی و بالا رفتن روحیه اش وجود داشت و همچنین بیشتر در شرایط مسابقه قرار می‌گرفت. با این حال مهاجم گرانقیمت برزیلی نتوانست گلزنی کند تا همچنان در حسرت زدن اولین گل برای تیم جدیدش باشد. پریرا به جز یکی دو صحنه که موقعیت‌های نصف و نیمه گیرش آمد، موقعیت آنچنانی برای گل زدن نداشت و این موضوع نشان می‌دهد هنوز در ترکیب پرسپولیس به خوبی جا نیفتاده است.

با این حال یک موضوع باعث عصبانیت این بازیکن شده بود. پریرا در طول بازی چند بار در موقعیت خوبی خودش را قرار داده بود ولی در عین تعجب بازیکنان پرسپولیس به او پاس ندادند. اتفاقی که خیلی به مذاق پریرا خوش نیامد و او ناراحتی‌اش را البته نه به صورت جدی، ولی نشان داد.اینکه بگوییم بازیکنان پرسپولیس از قصد به او پاس نمی‌دادند، بدبینی محض است و صحت ندارد. با این حال چیزی که مشخص است، بازیکن جدید قرمزها هنوز با سایر نفرات هماهنگ نشده و شاید دلیل اینکه او چند بار در موقعیت قرار گرفت ولی توپ به او نرسید، همین موضوع است.

باشگاه پرسپولیس مبلغ زیادی برای پریرا هزینه کرده و هواداران این تیم هم به درستی انتظار دارند که کیفیت بالایی از خودش نشان دهد. هرچند با یک بازی فیکس بازی کردن و دو بار بازی کردن به عنوان یار ذخیره، نمی‌شود در مورد پریرا نظر داد و توانایی‌هایش را زیر سوال برد. نکته دیگری هم که در مورد این بازیکن وجود دارد، این است که خواه ناخواه پریرا با لوکادیا مقایسه می‌شود. بازیکنی که هنوز هم بهتریم گلزن فصل پرسپولیس است و گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رساند.

پریرا در پرسپولیس جانشین لوکادیا شد و به همین دلیل هواداران پرسپولیس بعد از هر بازی او را با ستاره هلندی سابق تیمشان مقایسه می‌کنند. حال باید دید پریرا چه زمانی در پرسپولیس جا می‌افتد و آیا می‌تواند مشکلات خط حمله این تیم را حل کند یا خیر.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی