نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
میسون گرینوود
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میسون‌ گرین‌وود که به دلیل اتهامات تجاوز و ضرب و شتم از بازی برای منچستریونایتد محروم شده بود، با رد اتهاماتش می‌تواند دوباره در این باشگاه بازی کند اما مقامات سه شرط برای او در نظر گرفته‌اند.

منابع مدعی هستند که منچستریونایتد در صورت ماندن میسون گرین‌وود در این باشگاه، سه شرط دارد.

این مهاجم ۲۱ ساله از زمانی که در اکتبر سال گذشته به اتهام اقدام به تجاوز جنسی و ضرب و شتم دستگیر شد، برای باشگاه بازی نکرده است. او همچنان توسط باشگاه تعلیق شده، اما تمام اتهامات علیه او در ماه فوریه لغو شد و اگر با تحقیقات داخلی تبرئه شود، می‌تواند به اولدترافورد بازگردد.

طبق گفته نشریه اتلتیک، او برای بازگشت به باشگاه ممکن است با یک مصاحبه تلویزیونی، روان‌درمانی یا توانبخشی کامل روبرو شود. منابع به این نشریه گفتند: «با در نظر گرفتن سناریوی ماندن گرین‌وود، یونایتد احتمالاً روندی مرحله‌ای را دنبال می‌کند و احساسات گروه‌های هوادار، حامیان مالی و تیم زنان را در نظر می‌گیرد. این روند شامل تشویق گرین‌وود برای دریافت نوعی مشاوره یا درمان قبل از توانبخشی گسترده‌تر است. همچنین این روند شامل مصاحبه تلویزیونی گرین‌وود هم می‌شود و او باید در مورد رویدادهایی که او را به این نقطه رساندند کامل توضیح بدهد.»

آنها افزودند که باشگاه «ممکن است به دنبال این باشد که او را به عنوان یک مرد جوان که اشتباه کرده و از کارهای خود پشیمان است» معرفی کند و معتقد هستند که آنها مسئولیت بازپروری او را بر عهده دارند.

میسون گرینوود

روزنامه سان همچنین به تازگی فاش کرد که گرینوود قرار است برای اولین بار پدر شود. یک منبع نزدیک به این زوج گفت: «گرین‌وود و شریک زندگی‌اش و خانواده‌هایشان بسیار خوشحال هستند و واقعاً منتظر به دنیا آمدن نوزاد هستند.»

با این حال، امیدهای گرین‌وود برای بازگشت به اولدترافورد با وجود مخالفت ستاره‌های زن یونایتد به خطر افتاد. گفته می‌شود که تیم زنان از احتمال بازگشت او آشفته شده است. به همین ترتیب، هواداران زن باشگاه گفتند که او دیگر نباید برای باشگاه بازی کند.

او همچنین به دلیل فسخ قراردادش با حامیان مالی‌اش از جمله کمپانی نایکی، میلیون‌ها دلار از دست داده است. یک کارشناس روابط عمومی اضافه کرد که اگر یونایتد او را رها کند، هر باشگاهی که او را به خدمت بگیرد ریسک مالی زیادی را متحمل خواهد شد.

با وجود این، یک تیم لیگ قهرمانان اروپا درباره انتقال احتمالی او پرس و جو کرده، در حالی که گزارش شده است که خود گرین‌وود در صورت حذف از باشگاه فعلی‌اش به دنبال انتقال به خارج از کشور است تا حرفه خود را مجددا از سر بگیرد و اعتبار و آبروی از دست رفته خود را احیا کند.

گفته می‌شود که سایر باشگاه‌های اروپایی در مورد این ستاره پرس و جو کرده‌اند و لیگ جدید احتمالی او دیروز فاش شد. منچستریونایتد از اظهار نظر خودداری کرد.

میسون گرینوود

این مطلب را هم بخوانید: جرقه امید میسون گرینوود برای بازگشت به منچستریونایتد/ بازیکنان زن نمی‌خواهند او برگردد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی