نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رد ادعای جنجالی خمس مقابل پرسپولیس/ سرمربی تراکتور نقره داغ شد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از حواشی پیش از دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس مربوط به مصاحبه پاکو خمس و ادعایش مربوط به حمایت داوران از حریف بود.

پرسپولیس که با انگیزه برتری مقابل تراکتور و کاهش فاصله با سپاهان و همچنین جبران شکست دور رفت مقابل تراکتور حاضر شده بود، در نهایت با گل ثانیه پایانی وحدت حنانوف به خواسته خود یافت تا این بازی پر هیجان را به سود خود پایان دهد.

اما یکی از اتفاقات ویژه این بازی اعلام پنالتی به سود تراکتور بود؛ این پنالتی در شرایطی رخ داد و به درستی نیز از سوی وحید کاظمی داور بازی اعلام شد که پاکو خمس در کنفرانس پیش از بازی به شدت نسبت به جانبداری داوران نسبت به رقبا واکنش نشان داده بود و مدعی شده بود که به راحتی برای تیم‌هایی مثل پرسپولیس پنالتی اعلام می‌شود و این در حالیست که برای تیم او به این شکل نیست.

در این بازی اما وحید کاظمی در صحنه پنالتی به سود تراکتور تصمیم درستی گرفت و حتی بدون اعتراض بازیکنان پرسپولیس این صحنه مواجه شد. از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها پیش از گل برتری و در یک موقعیت مناسب توسط عیسی آل‌کثیر که در محوطه جریمه حریف سرنگون شده بود، ادعای پنالتی داشتند که کاظمی قاطعانه آن را رد کرد تا مشخص شود ادعای خمس آنطور که باید هم درست نبوده و داوران فوتبال ایران نیز در تلاش هستند تا حد امکان از اشتباهات در تصمیم‌گیری خود کم کنند.

این دیدار هیجان انگیز در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا یحیی گل‌محمدی همچنان با اختلاف یک امتیازی نسبت به صدر، به دنبال سپاهان برای دستیابی به قهرمانی باشد.

مصاحبه خمس بعد از این دیدار را بخوانید: کنایه بزرگ سرمربی تراکتور به یحیی گل‌محمدی؛ لذت می‌برم که جواب می‌دهم/ پیشگو که نیستم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • گرگانی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    ینم پنالتی با پنالتی هم باختین دیگه چی .اینا کلا عادتشون هست سالها بدون جام بودن بی افتخار و بی اسطوره بودن باعث همه اینهاست وقتی میبینن همه توجهات سمت پرسپولیسه همه میگن پرسپولیس استقلال اینا بیشتر اتیش میگیرن بابا شما هیچ وقت بزرگ نمیشین سپاهان خودشون قطب سوم کرد ولی شما هیچ وقت قطب نمیشین تو فوتبال ایران .هواداراتون هرگز لایق دیدن قهرمانی نیستن چون جنبه ندارین هیچی تون به طرفداران تیمای بزرگ نیست.بلکه دردحد طرفداران تیم محلات هم نیستین .اینقد خالی بندم هستن اگه میتونستن ادعای هفت هشتا فهرمانی لیگ برتر و اسیا هم میکردن
    • حامی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      اما دو سه تا تک به تک بازیکنان پرسپولیس در آفساید نبودن اون کمک داور مشخص نبود به چه دلیل پرچم زد آفساید اعلام کرد در مورد خمس هم مربی در این سطح باید خیلی حرفه ای عمل کنه با حرف های غیر واقعی مسئولین این تیم واسه خودش داستان درست کنه امثال زنوزی که تکلیفش مشخص
  • سام IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    جام و قهرمانی نوبتی شده. فعلا نوبت تراکتور نیست. نمیشه که اینهمه تیمها هزینه کنن و زحمت بکشن و فقط یک تیم هر سال قهرمان بشه ! برای اینکه انصاف رعایت بشه نوبتی شده . سال بعد بین تراکتور و کل کهر قرعه میکشن
  • جام پاک IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    وقتی ۳تا قهرمانی پشت سر هم آوردین می تونید بگین بدون حمایت و اتفاق بوده مثل پرسپولیس در غیر اینصورت قهرمان شدن مثل امسال سپاهان ک قرار قهرمان بشه و سال گذشته استقلال ک با سلاخی کردن گلگهر جام گرفت هیچ ارزشی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی