دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
۱ |
۰
مهدی تارتار
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ذوب آهن فعلاً‌ می‌تواند به کار خود در اصفهان ادامه بدهد.

ذوب آهن تحت هدایت تارتار با ۱۲ تساوی، ۶ شکست و تنها ۴ برد در رده دهم جدول قرار گرفته است. به همین بابت هواداران خیلی از عملکرد سرمربی خود ناراضی هستند. در دربی اصفهان نه تنها هوادارن ذوب بلکه سپاهانی‌ها هم خواستار اخراج این سرمربی شدند.

هر چند باشگاه سپاهان بعدتر اعلام کرد این مواضع ربطی به باشگاه و کانون هواداری این باشگاه ندارد اما نمی‌تواند منکر خواسته مردم شود. 

در چنین شرایطی درباره سرنوشت تارتار بارها صحبت شد و حتی کار او به هیات مدیره کشید. اما وقتی تنها چند مسابقه باقیمانده و برای برکناری او و همکارانش همچنین استخدام کار جدید ذوب آهن متحمل هزینه زیادی می‌شود. تصمیم بر این بود که فعلاً با وی مدارا کنند تا فصل به اتمام برسد و در پایان فصل با فرصت و دغدغه مالی کمی تصمیم بگیرند.

در این میان احسانی هم خیلی امنیت شغلی ندارد و با توجه به تغییرات مدیر کارخانه احتمال تغییر وی بسیار زیاد است. او در این مدت سعی کرده با حضور بیشتر در کنار تیم‌های ورزشی چهره فعالتری از خودش نشان بدهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیومرث عقبایی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    متاسفانه بازیکنان ایرانی شرط جوانمردی و انسانیت را درنوردید باخارجی هاله حاتمی آورند واین نشان‌دهنده فاصله گرفتن اخلاق ومنشایرانی ازجوانان ورزشکار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی