رئیس خواستار ماندن ژاوی شد/ حتی اگر لالیگا را نبردیم او باید بماند!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لاپورتا می‌خواهد قرارداد ژاوی را تمدید کند و به سرخیو بوسکتس پیشنهاد قراردادی یک ساله بدهد.

خوان لاپورتا صراحتا اعلام کرد که ژاوی باید به هدایت بارسلونا ادامه دهد. رئیس بارسا تا پایان فصل منتظر نخواهد ماند و از الان به فکر تمدید قرارداد سرمربی کاتالانی است. او ژاوی را فارغ از این که قادر به کسب عناوین قهرمانی باشد یا نه، همچنان فرد ایده‌آلی برای هدایت تیم می‌داند.

خوان لاپورتا در گفتگو با Círculo Ecuestre توضیح داد: «من برای تمدید قرارداد ژاوی برنامه‌ریزی کرده‌ام، حتی اگر لالیگا را نبریم. من قبلاً در مورد تمدید فکر کردم. او باشگاه را کاملاً می‌شناسد و از سبک واقعی بازی ما در بارسلونا دفاع می‌کند. او باعث نمی‌شود که پایمان را از گلیم‌مان درازتر کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی ما، او اجازه نمی‌دهد کارهای دیوانه‌وار کنیم و کاملا وضعیت ما را درک می‌کند.»

نباید فراموش کرد که ژاوی مسئولیت پنجاهمین بازی خود در لالیگا مقابل والنسیا را بر عهده گرفت و تاریخ‌ساز شد. او ۳۷ پیروزی و ۱۱۸ امتیاز کسب کرده و این ارقام او را به دومین مربی برتر تاریخ بارسا در ۵۰ بازی اول خود تبدیل کرده است.

پیشنهاد به بوسکتس به زودی ارائه خواهد شد

لاپورتا در مورد آینده سرخیو بوسکتس توضیح داد و گفت که ابتدا می‌خواهد از نیت این بازیکن مطلع شود. او در نظر دارد که به این هافبک یک سال دیگر فرصت بدهد. در واقع رئیس توضیح داد که به بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد و سن مشخصی دارند، فصل به فصل پیشنهاد می‌شود.

رئیس در ادامه افزود: «او بازیکنی مهم در رختکن ماست. روش بازی او سیستم بازی ما را تعریف می‌کند. ژاوی از او می‌خواهد که به بازی برای ما ادامه بدهد و او در حال فکر کردن روی این موضوع است. او می‌گوید که دوست دارد فصل را با قهرمانی تمام کنیم و تصور می‌کند ما لالیگا را می‌بریم. او پیشنهادات دیگری برای ادامه دادن به حرفه خود در سطح دیگری دارد. ما هنوز پیشنهاد رسمی به او ندادیم اما این کار را به زودی انجام خواهیم داد.»

این مطلب را هم بخوانید: ژاوی، گواردیولا را هم پشت سر گذاشت/ از شروع ضعیف تا رسیدن به قله لیگ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی