تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسرت قهرمانی جوانان ایران در فوتبال آسیا با شکست مقابل تیم ملی عراق، ۴۷ ساله شد.

در گرماگرم انتخاب سرمربی تیم ملی ایران و سوئیچ عجیب و غریب فدراسیون فوتبال از سانچس به قلعه نویی، دیروز یک خبر تاسف بار دیگر، کام فوتبالدوستان ایرانی را تلخ کرد.

تیم جوانان ایران که در جام ملت های آسیا حضور داشت با پذیرفتن شکست مقابل عراق، از این رقابت ها حذف شد و بدتر از همه اینکه با همین باخت غیرمنتظره، شانس شرکت در جام جهانی را هم از دست داد.

حسرت قهرمانی جوانان ایران در فوتبال آسیا، حالا با این شکست ناباورانه ۴۷ ساله شد؛ در واقع دردی دیگر بر تمام دردهای بی درمان فوتبال ما... چه در عرصه تیم ملی بزرگسالان و چه تیم امید که کوله باری از باخت های سنگین در کارنامه اش مشاهده می شود.

وقتی به شکست جوانان ایران مقابل عراق نگاهی می اندازیم با خود می اندیشیم که تیم ملی اصلی ایران در جام ملت های آسیا چه خواهد کرد؟ آیا یک شکست دیگر در انتظار همه ماست؟ یک باخت تلخ دیگر و تکرار همان حرف های همیشگی و بهانه های آنچنانی...؟

دور نیست آن روز که تیم امید ایران هم یک بار دیگر در پروسه صعود به المپیک ناکام بماند و ویترین این ناکامی ها، تکمیل تر از همیشه شود. دوستان! گنجایش فوتبال ایران از شکست های تحقیرآمیز لبریز شده؛ فکری به حال خرابش کنید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    حسرت بعدی مان با قلعه نوعی رقم خواهد خورد
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کار از بنیان خرابه ،وقتی فوتبال درامد نداره باشگاه ها برای درامد زایی میرن تو کار دلالی ،ضد و بند و درامد های غیر رسمی ،همین خودش عامل فساده ،جوونی که استعداد هم داره ولی پول نداره تو این چرخه جایی نداره مگه شانس بهش رو کنه جایی توسط یه دلالی دیده بشه و اونم با قرارداد ترکمانچای به سود دلال وارد چرخه بشه ، در مقابل جوونیه که بابایی پول خرجش میکنه که به سرعت با دلالی میاد بالا ،نه استعداد داره نه حتی بخودش زحمت میده حالا که اومده بالا حرفه ای زندگی کنه و خودشو با تمرین برسونه ،شاید نمونه بارزش همین جام جهانی بود و بازیکنایی که بازی کردن(فیکس)و بازیکنایی که در عین شایستگی خط خوردن ،یا نشستن رو نیمکت افتضاح بازیکنای رابطه دار رو تماشا کردن ،این وسط رسانه هم برا از درامد ها بی نصیب نمونه برا هر مطلبی نرخ تعیین میکنه و برا هر تیتری پول میگیره ،گه گداری هم مثل شما خیلی کلی یه نیشی میزنه اونم برا خالی نبودن عریضه،نه اسمی میاره نه کوچکترین ...که اره ماهم انتقاد میکنیم ،انگار هر خبرنگاری با یه دلال کار میکنه و براش تیتر میزنه که... \:
    • هوادارفوتبال IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      کاملا باحرف شما موافقم آفرین به این ریزبینی وهوش ودرایتتان در شناخت پشت پرده ی فوتبال ایران
  • علی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    مربی با دانش خارجی فقط ....
  • As IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    چی شد شماها که میگفتین تقصیر کیروشه ک قهرمان آسیا نمیشید حالا چرا خودتون کاری نکردید؟ قهرمانی بعدیم قلعه نویی میاره واستون..
  • ایملیانو IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    تیم جوانان و المپیک را باید به اهلش گروهی با دانش روز دنیاسپرد حداقل یک دوره ٨ ساله با ضمانت که هر خصی آمد در فدراسیون تغییری در ترکیب رخ ندهد. اگر جوانان و المپیک را بسازیم در اینده هم تیم ملی خوب و به روزی داریم. صمد مرفاوی اهلش نبوده و نیست.
  • قلی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    اخه مرفاوی هم شده مربی اگه خوب بود میرفت استقلال تاج همه تیمهای ملی رو کرده واسش فرزندانش پلی استیشن تیم بزرگسالان رو کرده تو جیبش انگار پول خورده
  • ناشناس IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    وقتیکه اشخاص کوچک رو مسوول کارهای بزرگ می کنیم نباید بیشتر از این هم انتظار داشته باشیم مرفاوی مربی بزرگی نبود و نیست شک نکنید همین سرنوشت در انتظار تیم بزرگسالان با قلعه‌نویی خواهد بود
  • Gaber IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    فوتبالی که داوران و کارشناسان داوری تحویل این کشور دادند
  • هادی مهدی پور IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    چه کسی فکری به حال ورزش ایران بخصوص فوتبال کند؟!! مگر کسی مانده است؟! مگر فوتبالی مانده است؟! مگر تماشاگری مانده است؟! مگر دلخوشی مانده است؟! ایران جنگ است و دیگر هیچ!!!
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    تاکی سرجوون هامون، فوتبالمون قمار؟؟؟چراهزینه ای ک میشه حتی بیشترازاونی ک باید بشه برااصلش نمیشه برااهلش نمیشه ؟؟؟چرااینقدحسرت؟؟؟چرا یکی ب فکرآبروی این کشورواسم ایران بزرگ نیست؟؟؟چرا ایران بایدجلوقطرویتنام ومالزی و عراق و....هستش گرونهش باشه؟؟؟چرا همه ب فکرمنفعت شخصین؟؟؟چرا یکی برانام این وطن دلش نمیسوزه؟؟؟
  • پسر پرسپولیسی IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    تو این سیستم بی پول و پر از فساد که از مربی با دانش و مجرب خارجی خبری نیست؛ حداقل بین مربی های ایرانی مجتبی حسینی کار با جوونارو بهتر از بقیه بلده اونو با یه قرارداد بلند مدت بذارن برا تیم جوانان
  • بهمن IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    بیشتر این فوتبالیستها بی که در تیم جوانان دیدید افرادی هستند که در هیئت فوتبال استانشون آشنا و پارتی دارن و با پارتی بازی بالا اومدن تا اینکه بخوان استعداد چندانی داشته باشند...تا زمانی که استعداد یابی و مدیریت تیم های پایه به مدرسین و استعداد سالهای خارجی خوب سپرده نشه باز هم در سالهای آینده شاهد چنین بازیکنان بی کیفیت و بی استعداد ی در تیم های پایه خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی