پشت پرده دلخوری شدید پرسپولیسی‌ها از شهریار مغانلو/ هوادارانی که او را آنفالو کردند و عکس‌هایی که پاک شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهریار مغانلو تنها پرسپولیسی سابق در ترکیب سپاهان بود که از سوی هواداران تشویق نشد.

پرسپولیس و سپاهان درحالی به مصاف هم رفتند که این دیدار به نوعی بازی فینال لیگ بود و در نهایت هم سپاهانی‌ها با تک گل دقایق پایانی خود موفق شدند پرسپولیس را در تهران شکست دهند. در ترکیب سپاهان فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو به عنوان پرسپولیسی‌های سابق حضور داشتند. در این بین هواداران پرسپولیس فقط رامین و فرشاد را قبل از بازی تشویق کردند و خبری از تشویق شهریار نبود.

اما پشت پرده این کار پرسپولیسی‌ها چه بود؟

شهریار که یک نیم فصل خوب و موفق را در پرسپولیس سپری کرد و به همراه این تیم قهرمان لیگ هم شد، در انتقالی جنجالی راهی سپاهان شد. مغانلو که بازیکن سانتاکلارای پرتغال بود با توافقی که بین این باشگاه و سپاهان انجام شد راهی اصفهان شد تا برای این تیم به میدان برود. بعد از انتقال به سپاهان شهریار در اقدامی نه چندان جالب عکس‌های دوران حضور خود در پرسپولیس را پاک کرد و همین موضوع باعث عصبانیت قرمزها شد.

رفتن یکی از بهترین‌های پرسپولیس آن هم به تیم رقیب چیزی نبود که هواداران پرسپولیس با آن به راحتی کنار بیایند. از همین رو پرسپولیسی‌ها با به راه انداختن یک چالش در فضای مجازی، شهریار مغانلو را در اینستاگرام آنفالو کردند. از روزی که شهریار با سپاهان قرارداد بست، چند صد هزار نفر از هواداران پرسپولیس او را آنفالو کردند و به این شکل اعتراض خود را نشان دادند. 

نکته جالب در این خصوص این است که چند ستاره پرسپولیس هم به این کمپین مجازی پیوسته بودند و همبازی  خودشان را آنفالو کردند. به نظر می رسد هنوز دل پرسپولیسی‌ها با مهاجم سابق تیمشان صاف نشده و آن‌ها کاری که شهریار کرد را فراموش نکردند. از همین رو مغانلو تنها پرسپولیسی بود که در بازی شنبه تشویق نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیان IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    مغانلو که نمک نشناسی کردند اما مدیران پرسپولیس هم خوب عمل نکردند از دست دادن بازیکنانی چون مغانلو و احمدزاده و رضائیان و عباس زاده و اسدی و پهلوان و جایگزین بازیکنان خارجی بی کیفت اوج ضعف و بی مسئولیتی این مدیران انتصابی در پرسپولیس بوده است !!!
    • فرهاد.ترک. IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      پرسپولیس عشقه من هستش.ولی دوفصله مدیران ومسئولان این تیم خیلی ضعیف یار گیری کردن وبازیکنان خوب تیم راهم با بی کفایتی راهی تیمهایه رقیب کردن ورفتن بجای اونا خارجی‌های درجه ۳'۴ آوردن اونم با مبلغ قرارداده بالا درحالی که با اون مبلغ میتونستن بازیکنانی مثله عباس زاده .اسدی.مغانلو.احمدزاده.رامین.حتی احسان پهلوان مگه بازیکنی بدردنخوری بود که راهی تیم فولاد کرد رفته بازیکنانی آورده یا همیشه مصدومند یا مثل پریرا بی جهت قرمز میگیره باعث باخت تیم میشه پرسپولیس بخصوص یحیی باید این ۷بازی مانده راهمشو با ۳امتیاز بیاد بیرون تاشاید به امید از دست دادن امتیاز از طرف تیمهایه رقیب بتونه قهرمان بشه بنظرم اگه یحیی مهرهاشو جای قرار بده که بیشتر به تیم کمک میکنه میتونه این ۷بازی برنده باشه مطمئنم اگه توهم بازی تیم با روحیه وبازیکنان باقدرت بازی کنند وبه چند بازیکن مثله عبدی سروش وسیامک زیاد میدان بده بخدا ورق به نفع پرسپولیس برمیگرده نباید نا امید شد ۷بازی مانده وباید تواین ۷بازی۲۱امتیاز بگیریم مطمن باشید قهرمان میشیم
  • ناسپاسان سرخ IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    مغانلو تنها بازیکنی بوده که مقابل پرسپولیس حتی دروازه خالی رو به اوت شون میکنه
    • محمد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      کاملاً همینطوره.اگر فوتبال بازی کرده باشید متوجه میشید نمیخواد کل بزنه
  • کیون US ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    مغانلو بی تقصیر است مربی نباید بازیکنایی مثل مغانلو و رامین،احمدزاده وپهلوان را از دست میداد وبازیکن بیدکیفیت مثل پریرا که انقدر کج فهم بود با کارهای بیخودی تیم وبه باخت داد اصلآ کارت اول و که گرفت وبه اعصابش مسلط نبود باید فورا تعویض میشد وال کثیر زودتر به بازی می اومد همچین که اخراج شد تازه یادشان افتاد عیسی بیاد تو بازی اصلآ مگه هرکی برزیلی بود تکنیک داره خیر دیاباته خیلی بهتر از او هست
  • نادر IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کاری به این حرفهاندارم .شهریارقلباپرسپولیسیه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی