نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش جالب سرمربی پرسپولیسی به صحبت‌های عجیب ساکت الهامی؛ مربیان به روانشناس و روانپزشک احتیاج دارند!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بازی حساسی داریم. در جدول نزدیک به هم هستیم و ۳ امتیاز بازی می‌تواند فاصله ایجاد کند.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر در فولادشهر، اظهار کرد: به گروه نساجی و حمید مطهری خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم موفق باشند، البته به جز بازی فردا! بازی حساسی برای ماست. در جدول جایگاه نزدیکی داریم و ۳ امتیاز بازی می‌تواند فاصله ایجاد کند و ارزش امتیازی زیادی دارد. امیدوارم مانند دو هفته گذشته بازی خوبی را به نمایش گذاشته و به ۳ امتیاز بازی که بسیار برایمان مهم است، دست یابیم.

وی افزود: سعی کردیم در طول هفته روی نقاط قوت نساجی و مناطق جلویی زمین آن‌ها کار کنیم تا از کار بیندازیم و با احترام به این تیم از ضعف آن‌ها استفاده کنیم. اگر بخش جلویی را کنترل کنیم، فکر کنم می‌توانیم به ۳ امتیاز برسیم.

مطهری در پاسخ به مطهری و بیانیه دادن باشگاه ذوب‌آهن، تصریح کرد: کاری به تیم نساجی نداریم. واقعا تیم نجیبی هستیم و فکر می‌کنم در چند سال گذشته در اشتباهات داوری اول هستیم و بیشترین ضرر را از ناحیه داوری کرده‌ایم. ۲ گل سالم ما مردود اعلام شد و مجبور بودیم از حق تیممان دفاع کنیم.

در بازی رفت با نساجی اتفاقاتی افتاد و آن بازی گذشته است‌. ما فقط خواستیم بگوییم در این موضوع مظلوم واقع شده‌ایم و هدف خاصی را دنبال نمی‌کنیم. امیدوارم داور بازی نیز فردا بهترین نفر میدان باشد. من راضی نیستم حقی از نساجی ضایع شده و به ما بدهند. می‌خواهیم عدالت اجرا شود.

سرمربی ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: بهترین کار این است که تمام اولویت فدراسیون آوردن سیستم VAR باشد تا این نابه‌سامانی‌ها تمام شود. اگر همه کمک کنیم و این سیستم را اضافه کنیم، همه فوتبال منفعت می‌برند و عدالت اجرا می‌شود. هیچ چیزی مهم‌تر از عدالت نیست.

تارتار در خصوص انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، تاکید کرد: افتخار می‌کنم که یک مربی ایرانی سکان تیم ملی را پس از سال‌ها در دست می‌گیرد. موافق این موضوع هستم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او نماینده ما مربیان ایرانی است و همه ایران باید دست به دست هم داده و کمک کنیم‌ البته اگر خارجی هم بود، فرقی ندارد و بحث کشور است.

او در پایان درباره صحبت‌های حاشیه‌ساز ساکت الهامی خطاب به خودش، بیان کرد: به عنوان یک مربی باید احترام همه همکارانم را داشته باشم و یک ملزوم جهانی است. مصاحبه‌ای را در ابتدا فصل انجام دادم و گفتم در مجموعه ایفمارک یک اتاق پزشکی کم است و آن روانشناسی و روانپزشکی به خصوص برای ما مربیان است. ما باید یک گروه ۴۰، ۵۰ نفره را هدایت کنیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم، قطعا به بدنه فوتبال و جوانانمان آسیب می‌زنیم. باید  مربیان تمام تست‌های روانشناسی را در ایفمارک پشت سر بگذاریم، وگرنه می‌بینیم که در کنار زمین چه اتفاقاتی می‌افتد.

تارتار ادامه داد: چه ایرانی و چه خارجی باید تست‌های روانشناسی را به خوبی پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم. این یکی از ضعف‌های ایفمارک است که خیلی مهم است زیرا ما هستیم که باید به بازیکنانمان درس اخلاق بدهیم.

او اضافه کرد: اینکه بخواهیم شلوغ‌کاری کنیم، هر چیزی را به زبان بیاوریم و به همکارانمان بی‌احترامی کنیم، پس از ۱۰ دقیقه عذرخواهی کنیم و گریه کنیم در شأن و شخصیت یک مربی نیست. چه بهتر که در همان ابتدا مجوز صادر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Gaber IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    اینجا از بالا تا پایین احتیاج دارند چند هفته می‌نویسم ناسزا میگن و فحش میدن
  • هوادار فوتبال IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    درود بر شرف مهدی تارتار دقیقا درست میگوید بعصی از مربیان باید تست بدهند عین بازیکنان مثلآ همین مربی استقلال و مربی هوادار از خود حرکاتی در کنار زمین درمی‌آورند که اگر یک بچه چند ساله انجام دهد سریعا اورا به روان‌پزشک خواهند برد حرکاتی که دیوانه ها هم چنین کاری را به ندرت‌ انجام خواهند داد.
  • هوادار فوتبال IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    درود بر شرف مهدی تارتار دقیقا درست میگوید بعصی از مربیان باید تست بدهند عین بازیکنان مثلآ همین مربی استقلال و مربی هوادار از خود حرکاتی در کنار زمین درمی‌آورند که اگر یک بچه چند ساله انجام دهد سریعا اورا به روان‌پزشک خواهند برد حرکاتی که دیوانه ها هم چنین کاری را به ندرت‌ انجام خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی