نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اعتراض شدید آقای مربی به داوری/ صد در صد حق ما پنالتی بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی منچستریونایتد از داور بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون گلایه داشت.

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون از داور مسابقه به شدت انتقاد کرد و مدعی شد در برخورد توپ به دست بازیکن حریف یک پنالتی واضح برای یونایتد گرفته نشده است.

 منچستریونایتد یکشنبه شب در اولدترافورد میزبان تیم قعر جدولی ساوتهمپتون بود و در یک بازی پرجنجال در نهایت با این تیم به تساوی بدون گل رسید.

علاوه بر اخراج کاسمیرو در دقیقه ۳۴ مسابقه که باعث شد شاگردان تن‌هاخ مدت زمان قابل توجهی را ۱۰ نفره دنبال کنند، شیاطین سرخ معتقد بودند یک پنالتی به سودشان گرفته نشده است.

ارسال رشفورد از سمت چپ را بلا کوچاپ در حالی دفع کرد که پیش از ضربه زدن به توپ به زمین افتاد و در تصاویر مشخص بود که توپ به دست او برخورد کرده است. اما داور معتقد بود این صحنه پنالتی نیست و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تن هاخ بعد از بازی گفت: «به تیمم تبریک می‌گویم. بچه‌ها مدتی طولانی ۱۰ نفره بازی کردند و این نیازمند شخصیتی قوی و مستحکم است. بازیکنان ما چه از نظر بدنی و چه از نظر ذهنی پرقدرت ظاهر شدند و توانستند حدود یک ساعت با یک یار کمتر بازی کنند.»

او در مورد صحنه پنالتی که برای منچستر گرفته نشد گفت: «صد درصد حق ما بود. هیچ شکی نیست که یک پنالتی از ما دریغ شد. نمی‌دانم چرا VAR در آن صحنه دخالت نکرد.» مربی هلندی همچنین راجع به کارت قرمز کاسمیرو حرف زد: «کاسمیرو در اروپا بیشتر از ۵۰۰ بازی انجام داده و تا امروز حتی یک بار کارت قرمز نگرفته بود. ولی در همین مدت کوتاه در لیگ برتر دو بار اخراج شده است. غیبت کاسمیرو برای ما مسئله مهمی نخواهد بود. او بازیکن مهمی است ولی غیبتش به ما ضربه نخواهد زد چون می‌توانیم با این شرایط کنار بیاییم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسم IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    خوب برو از ژاوی بپرس بهت یاد بده چطور داور بخری.چرا داد میزنی الکی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی