نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آمده بودند تا بازیکن پرسپولیس را عصبانی کنند/ اتفاقی که یک سرخپوش را به هم ریخت!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربیان پرسپولیس بعد از بررسی چرایی اخراج پریرا به این نتیجه رسیدند که بازیکنان سپاهان و داور مسابقه در عصبی کردن این بازیکن نقش عمده‌ای داشتند.

اخراج لئاندرو پریرا در اواخر نیمه اول بازی با سپاهان بدترین ضربه فنی و روحی را به این تیم زد. از این جهت که آنها مجبور بودند بیش از یک نیمه را با یک یار کمتر مقابل آماده‌ترین تیم حال حاضر لیگ به میدان بروند. این درحالی بود که یحیی دو سه بازیکن خوبش را هم در شرایطی روی نیمکت داشت که توان بیشتر از ۵ تا ۱۰ دقیقه حضور در میدان را به خاطر بیماری و مصدومیت نداشتند.

اما جالب است بدانید مربیان پرسپولیس بعد از بررسی چرایی اخراج پریرا به این نتیجه رسیدند که بازیکنان سپاهان و داور مسابقه در عصبی کردن این بازیکن نقش عمده‌ای داشتند. اعتقاد آنها این است که پریرا در نیمه اول چند بار با خطای بی‌دلیل بازیکنان سپاهان مواجه شده و داور هم این صحنه‌ها را دیده اما در عوض خطای مهاجم برزیلی را گرفته تا به نوعی او عصبی شود.

به هر حال عصبانیت پریرا کار دستش داد و منجر به این شد که در فاصله تقربیا ۲۰ دقیقه دو کارت زرد دریافت کند. البته که وقتی کارنامه فوتبالی پریرا را در سایت ترانسفر مارکت بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که او کلا از سال ۲۰۱۳ تا الان ۳۶ کارت گرفته که ۶ تای این کارت‌ها در سه بازی اتفاق افتاده و منجر به اخراجش از بازی شده است. این یعنی اینکه او چندان هم بازیکن عصبی نیست. البته پریرا در روزهای اخیر از اینکه باشگاه پرسپولیس در تعهدات مالی‌اش به او عمل نکرده بود حسابی از شرایطش ناراحت بود و این مساله در عصبی شدن او در بازی با سپاهان چندان عجیب نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمال خانه اول پرسپولیس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    این شکست نتیجه عملکرد ضعیف کادر فنی و بازیکنان پرسپولیسه
  • محمد IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    وقتی نخوایی باخت قبول کنی یه بهونه داری به قول خودتون قویترازبهونا هاتون باشین
    • علی شیخ IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      برو از اول بازی رو ببین بعد صحبت کن در حد خودت لطفا نه از روی اینکه طرفدار تیم رقیبی یکم با عقل
    • علی شیخ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      دوتا مصدوم و یک اخراجی پس مشخصه برنامه داشتن ببین چقدر رو عمری و پریرا خطا میشد که روی پریرا کلا وارونه میگرفت و علیکم السلام
  • . IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    خب وقتی پول نگرفته و عصبانیه چه اصراری به بازی دادن به این بود!ال کثیر از اول بازی کرده بود یا حتی همون عبدی الان پرسپولیس بازنده ی این بازی ۶امتیازی نبود.
  • مجید IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    روی اعصاب بازیکنان تیم مقابل رفتن از شگردهای پرسپولیسه ، یادتون چه جور روی اعصاب کی روش استنلی می رفتید تا او را عصبی و اخراج کنید ، اینقدر بهونه میارید یک کلام بگویید سپاهان بهتر بازی کرد ، منظم تر و سازمان یافته تر و با کیفیت تر بود وقتی در نیمه اول هم که پرسپولیس یازده نفره بود سپاهان تیم برتر زمین بود و یک گل سالم هم زد که مردود اعلام شد
  • حسین US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    تیمی که جام اسنپی وقهرمانی بی زحمت بهش داده باشند میشوداین خود فغانی اعتراف کرد لیگ هیجدهم من سپاهان چهار امتیاز ازش کم کردم پیشکسوت خودشان گفت پول دادیم دقیقه هشتاد پنالتی بگیرد حقیقی وابراهیمی تو‌گل گلهر چندین گل تقدیم کردند پاکدل تو‌المینیوم پاس گل میداد الان حقبقی وابراهیمی تو نساجی رحمت بازیکن میکشند پیژن حیدری که جام حذفی اینقدر کارت داد به بازیکن سپاهان خطا بیهود گرفت که سیاوش دوتا پنالتی داد شما ببیند تا بازی حذفی با سپاهان هفت تا بازیکنان تیمهای مقابل تیم پیروزی اخراج شدند اینحا که پیام حیدری گل صدرصد افساید گرفت زمان بابا مسعود تمام شد حالا فقط هوچیگری کنید تا ببینید جام اسنپی بدست میاد
    • محمد عباسیان IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      ببین پاکدل پاس گل میدادنه . مسعود سلطانی فر هم با هد گل میزد خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی