کمک دولتی به پرسپولیس دردسرساز شد/ مشکلی که گریبان باشگاه را دوباره گرفت
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که تصور همه بر این است که دولت به باشگاه پرسپولیس کمک کرد تا پول کالدرون پرداخت شود اما این باشگاه بابت پرداختی به مربی اسبقش باز هم با حساب بسته روبرو شده است.

در چند روز گذشته به دلیل پرداخت بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی خبرهای زیادی منتشر شده و مسئولان این باشگاه هم در مورد این بدهی که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است صحبت‌های خود را مطرح کرده‌اند. یکی از مواردی که استقلالی‌ها به آن اشاره کرده‌اند این بوده که دولت در بحث پرداخت پول کالدرون به باشگاه پرسپولیس کمک کرده و اکنون استقلالی‌ها هم انتظار دارند این کمک به این مجموعه شود تا این باشگاه از خطر محرومیت و جریمه‌های سنگین تر نجات پیدا کند.البته که محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور هم اعلام کرد به این باشگاه کمک خواهند کرد.

 مسئله اما اینجاست که برخلاف تصور اینکه در زمان پرداخت باشگاه پرسپولیس به کالدرون دولت به طور مستقیم به این باشگاه کمک کرده باید به این اشاره کرد که در آن مقطع مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس توانست با کمک رایزنی‌هایش در دولت از صندوق کارآفرین امید وام دریافت کند تا از این طریق پول کالدرون را بدهد.

در آن زمان باشگاه پرسپولیس که وامی ۲۰ میلیاردی گرفته بود متعهد شده بود که آن را برگرداند اما به دلیل عدم برگشت این پول به صندوق مربوطه، مسئولان صندوق کارآفرین امید با حکم قضایی همین چند روز قبل باز هم حساب تازه باز شده پرسپولیس را بستند و بار دیگر این باشگاه به مشکل حساب بسته خورد است.مسئولان این باشگاه که به زحمت فراوان توانسته بودند حساب خود را باز کنند و در پی آن هفته گذشته هم به اعضای تیم پرداختی داشتند فقط ۲۴ ساعت رنگ خوشی را دیدند و فردای آن روز با شکایت این صندوق حسابشان بسته شد.

اکنون پرسپولیس باید حدود ۱۸ میلیارد تومان به این صندوق بدهد. پولی که در این ایام برای این باشگاه کم نیست و باید دید رضا درویش این چالش را چطور می خواهد مدیریت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    کمک به پرسپولیس درسرسازشود ولی 100ملیاردی آقای ریسی ریس جمهور به استقلال و700ملیاردپول سهام مردم که استقلال یک شبه برداشت کرد و900ملیاردپولهای شرکت سپاهان که ناپدیدشود دردسرسازنشود!!؟؟؟؟؟ به هرشکل وهرجورکه هست می‌خواهندبه پرسپولیس ضربه بزنند نامردان دلالان متسفانه باشگاه مدیرعامل ومعاون باشگاه نداره هرکیم ازراه میرسه یه چک میزنه ومیره اینو بدونید اگه استقلال مسعولهای سیاست مدار مسعولهای آبی پشتش هست پرسپولیس ۵٠ملیون هوادار طرفدار داره وکاسه صبرمان تمام میشه ومثه استقلالیها میایم دمه مجلس ووزارت ورزش تجمع وشلوق کاری میکنیم بخاطرحق پرسپولیس حقمان مرگ برنامردوناجوانمرو انشاالله اگه هرکس ازخدمت ومسعولیتش نصبت به این دوتیم فرق ونصبت به آن‌یکی تیم کم‌کاری میکنه انشاالله تاوانش زن وبچه اش میده نفرین هوادارها همیشه گریبانگیرش میشه. یاحق یارب امین انشاالله به امیدخدا
  • کیان IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    دولت طبق معمول این ۸ دهه میخواهند به کیسه حکومتی کمک کنند که بدهی هنگفت خودش را پرداخت کنند اما این جماعت عوام فریب کیسه حکومتی در دولت میخواهند با گل آلود نمودن آب پای بدهی پرسپولیس را هم در میان بکشند تا جلوی اعتراضات به حق مردمی را بگیرند !!! پرسپولیس که از طریق وام بدهی به مربیان خارجی خود را پرداخت نموده و هر طوری هم هست اقساط آن را نیز پرداخت می نمایند خوب دیگر چه نیازی به سوزاندن تروخشک با هم است !!!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی