نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
رمزگشایی از یک انتخاب پر حرف و حدیث/ چرا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلیل انتخاب امیر قلعه نویی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی و تایید این انتخاب از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اگر چه بارها و بارها صحبت از جذب مربی خارجی کرد اما به نظر می‌رسد، هیچ گاه مذاکره وی با گزینه‌های خارجی حتی گزینه‌های خارجی که در ایران مشغول بکار هستند، جدی نبوده و مطرح کردن پرونده مارک ویلموتس هم به همین خاطر بوده است. در حالی که به خوبی می‌دانیم فدراسیون فوتبال اگر نیت به ادامه استفاده از مربی خارجی داشت، قرارداد کارلوس کی روش را تمدید می‌کرد.

بعد از مدت‌ها یک مقام دولتی دلیل انتخاب امیر قلعه نویی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی را فاش کرد.

پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در این باره می‌گوید: رئیس فدراسیون توضیحات کاملی در این خصوص داده است. در جلسات فنی به این نتیجه رسیدند که از قلعه‌نویی استفاده کنند. قلعه‌نویی از مربیان قدیمی و با افتخار فوتبال کشور است. امیدوارم که حضور وی در کنار تیم ملی موجب شود که با مدیریت و تجربه‌ای که دارد حواشی از تیم ملی دور شود. همه می‌دانیم که حاشیه‌ها لطمه زیادی به تیم وارد می‌کند. انشالله تیم ملی همدل و متحد در روزهای پیش‌رو لحظات درخشانی را رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    لحظات خیلی درخشانی را رقم می زنند! خخخخخ به همین خیال باشید. خودتان بچه هستید!
  • ناشناس IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    قهرمانی پر حرف ‌و حدیث ده سال پیش آقای قلعه نوعی در لیگ آماتور و پر از ضعف و ایراد ایران، یک رزومه قوی است ؟!!!! 😧😯 بازی با اسامی مربیان بزرگی مثل مونتلا، بازی با افکار عمومی بود. دود انتخاب قلعه نوعی در چشم فدراسیون، فوتبال ایران و‌جامعه خواخد رفت، حتی اگر تیم قهرمان چام ملتها بشود. ما باید مربی صاحب سبک با رزومه و اعتبار بالای بین المللی را انتخاب میکردیم که علاوه بر بعد فنی، از نطثظر روحی و روانی و اعتباذ جهانی، و حتی تاثیرات مثبت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای ایران رد بر راشته باشد
  • ذالک IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    وزارت ورزش چرا انتخاب کرده پس فدراسیون چکارهست
  • اشنا IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    چون مدتهاست ازطریق مافیای فوتبال تلاش می کندسرمربی شودشایدبیش ازدوسال
  • Farshad IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    مطمئنا ظرفیت فوتبال ایران همینه نهایتا صعود به جام جهانی و حذف در یک چهارم آسیا حتی با بهترین مربیهای دنیا اکنون که خودمان را باور کردیم لطفا زمان هم بدین بیش از ۸ سال به کیروش فرصت دادین این زمان رو به ایرانی بدین بعد موفقیت را ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی