سروش رفیعی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سروش رفیعی هافبک خلاق پرسپولیس جایگاه ثابت خود در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت را از دست داده و عملکرد خوبی در فصل جاری نداشته است.

سروش رفیعی، یکی از خریدهای پرسروصدای پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود؛ هافبک خلاق و بازی‌سازی که تصور می‌شد حضور او در پرسپولیس می‌تواند گره‌گشای معضل گلزنی سرخ‌پوشان پایتخت باشد؛ به‌ویژه آنکه بازیکنانی مثل مهدی ترابی و سعید صادقی قرار بود در کنار او در ترکیب اولیه پرسپولیس قرار بگیرند و هواداران سرخ‌پوش امیدوار بودند که با تکیه بر این مثلث که عنوان خلاق‌ترین بازیکنان فصل گذشته را یدک می‌کشیدند، تیم‌شان مشکلی در زمینه خلق موقعیت گلزنی نداشته باشد.

رفیعی و صادقی در کنار ترابی روزهای ابتدایی فصل را آغاز کردند اما رفته‌رفته شرایط کاملاً تغییر کرد و دیگری اثری از این مثلث تهاجمی در ترکیب پرسپولیس به‌چشم نمی‌آید. سعید صادقی فعلاً به دلیل مصدومیت در دسترس یحیی گل‌محمدی نیست و عملکرد غیرقابل‌قبول سروش رفیعی هم باعث شده تا او به بازیکنی نیمکت‌نشین در ترکیب پرسپولیس تبدیل شود تا در بین خلاق‌ترین هافبک‌های فصل گذشته، فقط مهدی ترابی همچنان جایگاه ثابتی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت داشته باشد.

روزهای تلخ رفیعی در پرسپولیس

هافبک شماره ۷ پرسپولیس که تصور می‌شد جایگاهی ثابت در ترکیب سرخ‌ها داشته باشد و مهره‌ای بی‌جانشین برای یحیی گل‌محمدی باشد، موقعیت خود در ترکیب اولیه پرسپولیس از دست داد و در شرایطی که در هفته‌ها ابتدایی فصل در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت حضور پیدا می‌کرد، اما از هفته دوازدهم به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل شد و حتی گاهی ۹۰ دقیقه کامل از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود بود تا مشخص شود که اعتماد یحیی گل‌محمدی نسبت به این هافبک باتجربه از بین رفته است. سروش رفیعی بعد از آنکه در دیدار با مس کرمان در هفته یازدهم موفق شد گل برتری تیمش را بسازد، نیمکت‌نشین شد و در ۱۲ بازی اخیر، در ۷ مسابقه به عنوان یار جانشین به ترکیب پرسپولیس آمده اما نتوانسته روند خوبی را تجربه کند و حتی ساخت گل پیروزی‌بخش در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته شانزدهم هم نتوانست ضامن بازگشت رفیعی به ترکیب اصلی پرسپولیس شود.

سقوط ناباورانه سروش رفیعی در پرسپولیس/ یک اتفاق تلخ؛ آقای مهندس را به سمت سکوها هدایت کنید!

خاطراتی که دیگر تکرار نشد

رفیعی به فاصله یک‌سال ۲ تجربه کاملاً متفاوت را به‌دست آورد؛ هافبک سابق سپاهان سال گذشته در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی بود و در شرایطی هفته بیست‌وسوم را به پایان برد و به استقبال تعطیلات نوروزی رفت که در ترکیب سپاهان جایگاهی ثابت داشت و توانسته بود ۲ گل بزند و ۴ گل بسازد و عملکردی موثر در جمع شاگردان محرم نویدکیا داشت اما حالا، تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ برای سروش رفیعی متفاوت است و او با روحیه‌ای متفاوت به استقبال این تعطیلات می‌رود.

هافبک خلاق پرسپولیس، نه‌تنها جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش ندارد بلکه آمار و ارقام خوبی را هم در لیگ بیست‌ودوم از خود به جای نگذاشته و تا پایان هفته بیست‌وسوم، فقط ۲ پاس گل در کارنامه او دیده می‌شود که برای یکی از خلاق‌ترین هافبک‌های لیگ، آمار قابل‌توجهی نیست و مقایسه همین آمار و ارقام به خوبی سیر نزولی او نسبت به فصل گذشته را نشان می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدحسین IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    به این دلیل که ایشون علنا اعلام کرد دغدغش فوتبال نیست و مسائل سیاسیه بالاخره خودش این راهو انتخاب کرده
  • ... IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    مصاحبه سالهای بعد بازیکنای حال حاضر پرسپولیس در مورد یحیی خوندنی خواهد بود. کاش اینا یه جو غیرت و یه ارزن شهامت بهروز رهبری‌فرد رو داشتن که بارها جلوی پروین در اومد و علیهش مصاحبه کرد. یحیی هیتلری تو وجودشه که از فیل فنجون میسازه و از پلنگ گربه خونگی.
  • مهران IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    بخاطر اینکه زمانی که به سپاهان رفت نویدکیا یه بازیکن کاملا نزول کرده رو اینطوری دوباره ستارش کرد... فقط میخوام آمار در بیارین چند بازیکن خوبو یحیی خراب کرد و یه بازیکنی مثل سرلک چرا باید تو پرسپولیس باشه؟یعنی چه توقعی از سروش هست که برآورده نمیشه و در ازاش از سرلک هست که برآورده میشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی