نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اتفاق تلخ برای رئال/ وینیسیوس یک روز قبل از ال کلاسیکو به دادگاه می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید باید در دادگاه به عنوان شاهد حاضر شود.

فوتبال اسپانیا در این فصل با مشکل جدی در زمینه توهین های نژادپرستانه مواجه بوده است به ویژه در مورد وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید که بیش از چهار بار در سال ۲۰۲۳ با چنین توهین هایی در بازیهای مختلف مواجه شده است.

یکی از این اتفاقات در جریان شکست رئال مادرید مقابل مایورکا در ماه گذشته رخ داد. تصویر یک هوادار تیم مایورکا در حالی که لفظ میمون را خطاب به وینی به کار می برد توسط دوربین ها شکار شد.

پلیس اسپانیا فرد مذکور را شناسایی کرده، هواداری که از سوی باشگاه مایورکا نیز به دلیل این رفتار زننده محروم شده است. طبق گزارش روزنامه اسپورت، جوان ۲۱ ساله‌ای با عنوان اقدام مجرمانه علیه اصول اخلاقی متهم شده و ماه آینده در دادگاه حاضر خواهد شد.

بر اساس دستور دادگاه، وینیسیوس به عنوان شاهد به این دادگاه احضار شده است، دادگاهی که روز ۱۵ فروردین برگزار می شود، درست یک روز قبل از سفر رئال مادرید به بارسلونا برای رویایی با دشمن خود در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی .

رئال مادرید از اینکه رفتارهای نفرت انگیز علیه وینیسیوس مورد بررسی و تعقیب قرار می گیرد خوشحال است اما از اینکه یکی از بازیکنان کلیدی خود را روز قبل از یک بازی مهم از دست می دهد ناراحت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی