دانلود قسمت ۵ رهایم کن (قسمت 5 رهایم کن) دانلود قسمت پنجم سریال رهایم کن کامل
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دانلود قسمت ۵ رهایم کن، دانلود قسمت 5 رهایم کن، دانلود سریال رهایم کن قسمت ۵ پنجم کامل، دانلود قسمت پنجم سریال رهایم کن، رهایم کن قسمت ۵ کامل، دانلود قسمت ۵ سریال رهایم کن، برای دانلود فیلم رهایم کن قسمت ۵ پنج به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود قسمت 5 رهایم کن، دانلود قسمت ۵ سریال رهایم کن، دانلود سریال رهایم کن قسمت ۵ پنجم. سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری به هنرمندی پرداخته‌اند.

***********************

برای دانلود سریال رهایم کن قسمت 5 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال رهایم کن قسمت 5

************************

بازیگران سریال رهایم کن:

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی

درباره سریال رهایم کن:

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال رهایم کن:

هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

سایر عوامل سریال رهایم کن:

سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده: مجید مولایی / کارگردان: شهرام شاه‌حسینی / نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی

مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی / مدیر تولید: فواد بور بور / جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی / صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق / طراح صحنه: سهیل دانش‌اشراقی / تدوین: عماد خدابخش / مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی / طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی / موسیقی: بامداد افشار / مشاور انتخاب بازیگر: پانته‌آ پناهی‌ها / مدیر اجرایی: کامبیز دارابی / طراحان لباس: مارال جیرانی، نازنین خزاعی / دستیاران اول کارگردان: علیرضا هاشمی، افشین آقایی / منشی صحنه: هدیه نصیری / مدیر برنامه‌ریزی: سجاد دین‌پرست / عکاس: امید صالحی

سرگیجه

سرگیجه سریالی درام و رازآلود به و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است ا زجمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی اشاره کرد

برای دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال سرگیجه قسمت 10

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی, عرفان ناصری, مریم شیرازی, شبنم مقدمی, میلاد معیری, شایسته سجادی

داستان سریال سرگیجه

پیمان بعد از یک سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

کارگردان: بهرنگ توفیقی

تهیه‌کننده: مهدی بدرلو

نویسندگان: محمد منعم و همایون حجازی

درباره سریال سرگیجه

سرگیجه، سریالی درام و رازآلود، با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

رئالیتی شو پدرخوانده

رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب و با راهبری کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده. مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. از جمکه بازیگران این برنامه میتوان به ترلان پروانه، بهاره افشاری، پژمان بازغی، ایمان صفا اشاره کرد.

************************

برای دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت شانزدهم به لینک زیر مراجعه کنید

پدرخوانده قسمت 16

************************

بازیگران سریال پدرخوانده

‎بامیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربخش، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله افرادی هستند که قرار است به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته باشند.

داستان سریال پدرخوانده

مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم خارجی و ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن  tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmekade ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی