توضیح پیروانی درباره حمله سارقان/ زورگیرها ساعت و موبایلم را می‌خواستند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.

 آخرین روز تمرینی پرسپولیس با اتفاق خوشایندی برای افشین پیروانی همراه نبود و او در مسیر بازگشت از تمرین و بعد از اینکه از خودرویش پیاده شد، با حمله سه سارق به قصد دزدیدن گوشی و ساعتش مواجه شد.

پیروانی در خصوص این اتفاق و ماجرایی که رخ داده این‌طور توضیح داده است: تلفن همراهم به سرقت رفت اما خودم سالم هستم و آسیبی ندیده‌ام. از مردم عزیز می‌خواهم در روزهای آخر سال مراقب خودشان و خانواده‌شان باشند.

در این حادثه خوشبختانه به سرپرست پرسپولیس آسیبی نرسیده و مأموران با پیگیری‌ها و صورت‌ جلسه این ماجرا، به دنبال شناسایی سارقان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • تاجی اصیل IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    استقلال سرور افشین لنگی
    • تاجی اصیل IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      دوست محترم لطفا با اسم بنده کامنت اینجوری نزار!! بنده سالها با این آی دی کامنت میزارم ایضاً دوستانی که اینجا کامنت میزارن میدونن نظرات حقیر به چه شکلی هست! درسته شاید جفتمون از این شخص خوشمون نیاد ولی حقیر هیچوقت دوست ندارم سر کسی این بلا بیاد حتی اگر اون شخص آقای پیروانی باشه...اینجور مسائل فارغ از مسائل رنگی هستش و ربطی به فوتبال نداره! بعنوان یه استقلالی و بعنوان یه ایرانی از این اتفاق واقعا ناراحتم و ایکاش اتفاقی برای خودشون نیفتاده باشه که توی همه حال این مدل اتفاقات واقعا اگر انسان باشم، دل هر انسانی رو به درد میاره و فرقی نمیکنه طرف کی باشه!.. امیدوارم فارغ از فوتبال و صرف به انسانیت برای همدیگه از این آرزوها نکنیم....
    • کیان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      تاریخ تاج الاستقلال این باشگاه حکومتی آرزو دارد که افرادی سالمی مانند براداران پیروانی را داشته باشند که ندارند ، صاحب اصلی تاج این کلاه گیس درباری هم که همه مردم میدانند خودش به دیار تخت جمشبد می رفتند و جلوی لگوی با عظمت پرسپولیس به خاک می افتادند لذا شما هوادار فریبخورده این کیسه حکومتی صغیر که در مقابل مالک این تاج و تخت که عددی نبوده و نیستید ، پس اگر سواد ندارید که تاریخ را بدانید حداقل خاموش باشید !!!
  • علی استقلالی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    استقلال سرور پرسپولیسه.
  • Ehsan IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    کیروش هم اکنون : اون فرشی که یواشکی جابجا کردی یادته افشین ؟ خواستم بگم چوب خدا صدا نداره
  • اﻳﺮاﻥ IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    اﮔﺮ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﺤﻜﻤﻲ ﺑﻮﺩ ﻫﻴﭻ ﻛﺴﻲ ﺟﺮاﺕ ﺧﻼﻑ ﺭا ﻧﺪاﺷﺖ اﺻﻼ ﻛﺴﻲ ﺟﺮاﺕ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺭﻓﺘﻦ ﺭا ﻧﺪاﺭﻩ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ اﺯاﻳﻦ ﻃﺮﻑ ﺩﺳﺘﮕﻴﺮ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ اﺯ اﻥ ﻃﺮﻑ اﺯاﺩ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ
  • اصغر IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    همیشه طوری ژست می گیرد که بزرگترین انسانهای تاثیر گذار در جهان مانند مخترعین.شخصیتهای علمی.سیاستمدارانی مانند گاندی .ماندلا.....از آن دور بودند شب درون رختخواب از خودت سوالی بپرس بابا مگر که هستی؟یک توپ بازی دیگر!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی