نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خبرورزشی‌گردی| رضایی: بعد از التماس به علی دایی گریه کردم/ در پرسپولیس فقط من قربانی شدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیث رضایی مدافع اسبق سرخپوشان گفت: در پرسپولیس چوب اشتباهاتم را خوردم ولی فقط من قربانی شدم.

۱۲ سال پیش و در آذر ماه سال ۱۳۸۹ شیث رضایی مدافع اخراجی تیم پرسپولیس که با حکم کمیته انضباطی باشگاه محکوم به تمرین در تیم ب بود، سرانجام سکوت خود را شکست و در مصاحبه جنجالی در خصوص اختلافش با دایی و قطبی اینگونه توضیح داد: در زمان قطبی اشتباه کردم و جوانی کردم. مطمئنا مقصر اتفاقات خودم بودم اما قطبی هم سعی نکرد من را عوض کند، بلکه مسائل کوچک هم را خیلی بزرگ جلوه می‌داد. البته کار خاصی انجام ندادم ولی چوب شیطنت‌های درون تیمی را خوردم. در هفت بازی آخر از تیم اخراج شدم و در روزهای خوب پرسپولیس بیرون نشستم.

وی افزود: فوتبال همین است وقتی اشتباه می‌کنی همه بازی‌های خوب از زیر سوال می‌رود. من بازیکن متخصص دربی هستم اما در صحنه گل به جز من علیرضا حقیقی و رضا نورمحمدی هم نقش داشتند من ۳۰ درصد اشتباه کردم ولی قربانی شدم.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی با علی دایی دور یک میز نشستیم دلایلش را گفت و حرفهایی را به زبان آورد که فقط شنیده بود. در آن جلسه مجبور شدم به دایی برای برگشتن به تیم التماس کنم. شاید باور نکنید ولی بعد از آن جلسه در ماشین گریه کردم چون این حق من نبود اما در روزهای خانه‌نشینی، خیلی‌ها را شناختم ولی برای آینده آماده و پای همه چیز هم می‌ایستم.

مصاحبه شیث رضایی در تاریخ ۱۱ آذر سال ۱۳۸۹ در روزنامه خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| رضایی: بعد از التماس به علی دایی گریه کردم/ در پرسپولیس فقط من قربانی شدم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی