دور شدن کی‌روش از شجاع و کنعانی عصبانی/ تنش با مدافعان ایرانی در قطر هم بالا گرفت؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الدحیل هم حاضر شد اما تاکنون خبری از حضورش در تمرین الاهلی با دو مدافع ایرانی‌اش نیست.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر بعد از قبول هدایت سرمربیگری این تیم کارش را با حضور در تمرینات باشگاه‌های این کشور آغاز کرد و چند مسابقه در لیگ ستارگان قطر را از نزدیک زیر نظر گرفت.

کی‌روش در این مدت در تمرینات تیم‌های مختلفی از جمله السد قطر را تماشا کرد و روز گذشته هم به تمرین تیم الدحیل، صدرنشین لیگ ستارگان قطر رفت. کی‌روش مورد استقبال مدیران این باشگاه قرار گرفت.

مربی پرتغالی همچنین به تمرین تیم العربی که در رده دوم جدول لیگ ستارگان قرار دارد هم سری زد تا گفتگویی با کادر فنی این تیم داشته باشد.

یکی از اتفاقات جالب توجه عدم حضور کی‌روش در تمرین تیم الاهلی تا اینجای کار بوده است. الاهلی هرچند در رده هفتم جدول قرار دارد اما دلیل کی‌روش احتمالاً چیزی جز جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ ستارگان است.

الاهلی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی ایران را در اختیار دارد؛ دو بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد اعتماد کی‌روش قرار نگرفتند و در ترکیب اصلی ایران جایی نداشتند.

چالش مربی پرتغالی با این دو مدافع اما پس از اعلام خداحافظی رسمی کی‌روش از تیم ملی شدت گرفت؛ جایی که کنعانی زادگان زیر پیام کی‌روش نوشت: «تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع». این پیام بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت و نشان داد کنعانی زادگان و خلیل زاده تا چه اندازه از دست سرمربی سابق تیم ملی عصبانی هستند.

البته هنوز تا پایان این فصل از مسابقات لیگ ستارگان قطر چند هفته دیگر باقی مانده است و شاید کی‌روش به تمرینات الاهلی هم سری بزند اما در این صورت بعید است با زوج ایرانی خط دفاع این تیم روبرو شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    درایران وطی 9سال 9بازی ازتیم ها را تماشانکرد چرا؟؟؟چون او ارباب بود و تاج و عوامل فدراسیون رعیت مردم که اصلا محلی از اِعْراب نداشتند ،اما در قطر ازترس کم کردن از قراردادش وظیفه اش که تماشای مسابقات است را شروع کرده و ادامه میدهد چون طبق قراردادش اولین وظیفه اش دیدن ازنزدیک بازیها شخصا است ونه مطابق میلش مانند قراردادی که با نوکرانش درفدراسیون فوتبال تاج بسته بود ،حال بنگرید تفاوت ازکجا تابه کجاست ودر ادامه هم ببینید و بشنوید نوع فعالیت کیروش برای قطر.
    • Amir IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      وقتی مبلغ قرارداد اش را سر وقت به او میدهند، او هم موظف به انجام دستورات است، و وقتی پول قرارداد را در ایران به تعویق می اندازند باید هم سرمربی زده شود.
  • کارلوس کیروش کبیر IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    حالا حسرت ایران برای از دست دادن کیروش در آینده خواهیم دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی