دو دلیل مهم که دانیال اسماعیلی‌فر را از تیم ملی دور کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمکت نشینی در چند دیدار و بازی ضعیف مقابل سپاهان، دانیال اسماعیلی‌فر را از تیم ملی دور کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر در زمان اسکوچیچ معمولا به تیم ملی دعوت می شد ولی با آمدن کی روش او با وجود آماده بودن و نمایش های خوب قبل از جام جهانی، به تیم ملی دعوت نشد و کی روش، محرمی و رضاییان را به او ترجیح داد. دانیال امیدوار بود با درخشش در پرسپولیس و بازی های تیمش، توسط سرمربی جدید تیم ملی دعوت شود ولی مطابق انتظار این اتفاق رخ نداد.

اسماعیلی‌فر در چند بازی پرسپولیس نیمکت نشین شد و وحدت هانانوف جای او را در ترکیب اصلی پرسپولیس گرفت و نمایش های بسیار خوبی داشت. با این حال در بازی مقابل سپاهان یحیی دوباره به دانیال که یکی از بازیکنان مورد علاقه اش است اعتماد کرد ولی اسماعیلی‌فر یکی از ضعیف ترین بازیکنان زمین بود و بارها جا ماند.

نیمکت نشینی در چند بازی و نمایش ضعیف مقابل سپاهان باعث شد تا اسماعیلی‌فر جایی در لیست تیم ملی نداشته باشد. اتفاقی که کاملا قابل پیش بینی بود و شاید خود این بازیکن هم انتظار نداشت با شرایط فعلی به تیم ملی دعوت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    ای بابا اسماعیلی فر اگر مربی به تیم ملی دعوت کند یعنی چیزی از فوتبال نمیداند چونکه اگر دقت کنید اسماعیلی فر وقتی توپ دارد نمیداند اول با پای راست ضربه بزند یاچپ؟!
  • سلام IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    نه بابا اگه این دانیال تیم ملی دعوت بشه که منم باید دعوت بشم اصلا هرکی دوس داره باید دعوت بشه مگه شهر هرته بخدا دانیال در حد تیم سوم پرسپولیس هم نیست حیف رامین صد حیف که فدای دانیال ضعیف شد بابا پاس دادن ساده هم بلد نیست همش اشتباهی پاس میده به بازیکن حریف آخه بازیکنی که نه دریبل بلده نه پاس دادن بلده نه ارسال بلده چرا باید بیاد پرسپولیس فقط بلده توپ لو بده سا اشتباهی به حریف پاسکاری کنه بعد ی نگاه بی‌اندازه به نيمکت نکبت گم شو برو از پرسپولیس
  • سلام IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    آخه یحیی چه فکری کرد رامين را فدای دانیال ضعیف و پر اشتباه کرد اين دانیال و صادقی بدرد نمیخورن در حد پرسپولیس نیستن بخدا برای تیم مضرن مضر باید برن همون جا که بودن لياقت پرسپولیس ا ندارن پرسپولیس جای امثال صادقی و دانیال نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی