نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۱۱ |
۰
لژیونر ایتالیایی به تیم ملی پیوست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی اعضای کادر فنی تیم ملی را برای اردوی پیش‌روی تیم مشخص کرد.

بر این اساس سعید الهویی، رحمان رضایی، علی اصغر قربان علیپور، آلین دینکا و علی کمانگری (آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دستیار اول خارجی سرمربی تیم ملی نیز به دلیل زمان محدود از زمان پایان بازی‌های لیگ تا آغاز اردو، پس از این کمپ معرفی می‌شود و یک مربی ایرانی دیگر هم به کادر فعلی اضافه خواهد شد.

نکته جالب حضور رحمان رضایی لژیونر سابق ایرانی در لیگ ایتالیا ( موسوم به کالچو) در لیست دستیاران امیر قلعه نویی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • اشکان DE ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    به نظر میرسه قلعه نوعی تیم ملی رو با تیم محله شون اشتباه گرفته تمام بچه محل هاشو جمع کرده تو تیم ملی !!! آخه با کدوم کارنامه این دستیارهای ضعیف رو جمع کرده تو تیم ملی ؟! واقعا با این کادر ضعیف می‌خواهیم بعد از پنجاه سال قهرمان آسیا شیم ؟! کره جنوبی یورگن کلینزمن رو آورده ما میریم قلعه نوعی و الهویی رو میاریم ! واقعا چی داره تو این مملکت میگذره چی از جون این فوتبال که تنها دلخوشی مردمه میخواین؟! شک نکنین با این کادر فنی ضعیف مایه تمسخر و زنگ تفریح آسیا میشیم
  • نیما IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوعیه
  • سلام بر شما IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    قلعه نویی این سعید الهویی را با چه روزمه کاری برای تیم ملی آورده؟ دستیاران و همکاران آقای قلعه نویی در کدام تیم ملی کار کردند؟ مگر تیم ملی سکوی پرتاب است. خوب وقتی که میرشاد ماجدی توقعش از تیم ملی در بازی های آسیایی حضور در جمع چهار تیم است چنین کادر و دستیارانی هم چندان تعجب آور نخواهد بود.
  • بهروز IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    من امیر قلعه نوعی را در ذهنم مربی کاربلد و اگاه بتمام مشکلات تیم ملی و درعین حال ایشان خود همیشه یکی از منتقدان مربیان پیشین ملی بوده..اما در انتخاب بازبکن و مهمتر کادر فنی توسط ایشان عملا متوجه شدم همان افکار کثیف رانت در این مربی که خودرا مربی با عدالت مدام معرفی میکند. اوج خیانت بفوتبال و اوج بی عدالتی ایشان از کاور و انتخاب بازیکن و در نهایت ایسان را بعنوان عروسک کوکی کاملا اشکار فدراسیون دیدم.. جناب امیرخان ایکاش در سالهای اخر حضورت در فوتبال ایران اینگونه خودتو تحقیر و دست نشانده نشان نمیدادی و ایکاش از لقب ژنرال خود با قدرت و قداست دفاع میکردی.. هیچ جذابیتی در انتخاب بازیکن و کادر فنی تو دیده نمیشود.. برات واقعا متاسفیم.
  • ناشناس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    البته صدرصد تو جام ملتها چیزی نمشیم.جام جهانی عربستان.کره.ژاپن.استرالیا رودیدیم.ما هرچی هم خوشبین باشیم نمی‌توانیم با این تیمها برنده بشیم .شخصیت تیمی بزرگ ودرحدقهرمان نداریم ضعیف بازی میکنیم
  • احمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    باید صبر کرد و فرصت داد قلعه نویی کارش درسته تخریب نکنید خواهشا .اونی که از پیش خودشد ضعیف جلوه بده میترسه ما مرد زمانهای سختیم پس صبر کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی